Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt seriöst ut.Konferensdags
Helt missat. Är det din? Riktigt ball.685 är så bra.
Tyvärr ej. Snodd bild..Helt missat. Är det din? Riktigt ball.
Så snygg den Är! Kan tilläggas att jag skrev PM till säljaren, ang att köpa den, samtidigt som ni träffades och gjorde affärKonferensdags
Så jäkla shysst! GT:n asså.... Klockan är OK den medGT och PAM289.
Coolt att det står S.L.C på insidan. Hade helt missat detKom igen helg. Öka takten. Jag är redo.
Så jäkla dåligt, ingen riktigt paneristi eller. Tycker du skall sälja bronzon till mig nu för 120kCoolt att det står S.L.C på insidan. Hade helt missat det
Känns som något är fel med kronan? Första steget ska vara timvisaren, andra minutvisaren?Fattar inte hur man ställer minutvisaren på min 392. Lyckas endast ställa timvisaren. Verkar inte byta datum vid kl 12 heller utan snarare vid kl 13
Ah, var lite klen i nypan bara. Nu löste det sig. Tack!Känns som något är fel med kronan? Första steget ska vara timvisaren, andra minutvisaren?
Inte världens vanligaste kombo dessvärre, hittar inget..Bois, kan någon leverera en bild med 45mm 1940 Radiomir på gummi?
Stulen eller egentagen bild spelar ingen roll!
Wow, vilken referens är det där?Sådärja! 42 mm sitter bättre på mig
Wow, vilken referens är det där?
Gillar verkligen Panerai mer och mer men är rädd att 44mm blir för stort på mig, detta kanske kan vara nått då den uppfyller min önskan med datum också
Tack! Makalöst snabbt svar också, på en Fredag...alla väntar på att få gå hem från jobbet kanskeDet är en 392, mkt trevlig, har en själv
Tack! Makalöst snabbt svar också, på en Fredag...alla väntar på att få gå hem från jobbet kanske
Snyggt! Vad är det för strap?Konferensdags
Fick den som inbyte. Jäklar vad folk i den här tråden snear när man lägger ut sin panna på k&s. 42 mm är den perfekta storleken för mig när det gäller Panerai och jag tycker om modellen, men jag har en ny vardagsklocka på gång och då kommer 392:an bli liggandes vilket känns lite dumt@marlun det gick fort kändes 42mm inge bra?
Det är så det funkar här, vi är en SEKT vet du. Once you're in, there's no way out.Fick den som inbyte. Jäklar vad folk i den här tråden snear när man lägger ut sin panna på k&s. 42 mm är den perfekta storleken för mig när det gäller Panerai och jag tycker om modellen, men jag har en ny vardagsklocka på gång och då kommer 392:an bli liggandes vilket känns lite dumt
Haha det känner jag till!Det är så det funkar här, vi är en SEKT vet du. Once you're in, there's no way out.
Datumväxlingen är en justering de gör vid service så det är bara att lämna in denAh, var lite klen i nypan bara. Nu löste det sig. Tack!
Datumväxlingen fungerar som den ska nu. Vred upp den lite mer baraDatumväxlingen är en justering de gör vid service så det är bara att lämna in den
Ok, det brukar inte ändra sig av att fjädern skuvas upp, men det spelar mindre roll då man ändå sover när det händer.Datumväxlingen fungerar som den ska nu. Vred upp den lite mer bara