• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har fått intrycket att andrahandsmarknaden på Pannor just nu inte är superhet (kan också vara så att jag är den enda som gillar min modell hehe) eller är det bara jag? Jag försökte under ett tag att sälja min 292a för 10% under värderingspris utan resultat. Lånade tillslut ut den till en polare istället under en kort period. Nu är den åter i min ägo och jag har fortfarande fruktansvärd beslutsångest.
 
Har fått intrycket att andrahandsmarknaden på Pannor just nu inte är superhet (kan också vara så att jag är den enda som gillar min modell hehe) eller är det bara jag? Jag försökte under ett tag att sälja min 292a för 10% under värderingspris utan resultat. Lånade tillslut ut den till en polare istället under en kort period. Nu är den åter i min ägo och jag har fortfarande fruktansvärd beslutsångest.
Som sagts förut så är vi för få på Klocksnack för att ge en bra andrahandsmarknad. Det rekommenderas att du söker dig till andra försäljningsplatser.

Samtidigt så är det många som är Tillbakadragna eller Avslutade här. https://klocksnack.se/search/6511295/?q=Panerai&t=post&o=date&g=1&c[title_only]=1&c[node]=11
 
Satt för övrigt granne med en Tuttonero på lunchen, men innan jag hann ge en komplimang och visa min stolthet, så sprang han ut för att flytta bilen då en p-vakt stod och fotograferade den. Han har nog råd med de böterna, tänker jag.
Man blir ju också lite nyfiken på vad det var för bil som skulle matcha klockan:)
 
Ska gå, band ref är MXE072VF el. MXE072VB enligt panerai's system. Får dock inte upp något om man försöker lägga en beställning, tror för övrigt att det kostar som om det vore gjort i saffran typ. Kan kolla upp pris/lev tid om du vill?
Kolla gärna! Tack
Funderar på ett 22 mm svart assolutamente också. Sånt lär väl också beställas :)
 
PAMonday!

0F11C5EA-5953-45A1-B3A7-12A62DEACE10.jpeg
 
Tillbaka
Topp