Minus? Med den där läckra PR-indikatorn på baksidan?
"Jobbigt" att behöva handjaga var tredje dag.Minus!?
Nänänä, det är ju ett plus när det gäller Panna!
Har ju blivit en sån där bekväm kille som har samma klocka i ett par veckor nuförtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minus? Med den där läckra PR-indikatorn på baksidan?
"Jobbigt" att behöva handjaga var tredje dag.Minus!?
Nänänä, det är ju ett plus när det gäller Panna!
"Jobbigt" att behöva handjaga var tredje dag.
Har ju blivit en sån där bekväm kille som har samma klocka i ett par veckor nuförtiden
"Jobbigt" att behöva handjaga var tredje dag.
Word!Manuella Panerai är precis som en flickvän... man måste manuellt se till att de är glada och får den uppskattningen som de behöver varje dag
Tror jag nämnt det tidigare i tråden men jag kan inte förstå hur de tänkte på Panerai när de satte lume på den?Minus? Med den där läckra PR-indikatorn på baksidan?
Finns det någon Panerai 40mm med synligt urverk på baksidan i retail-handeln idag? Eller ser de ut som PAM 00048 (som för övrigt är superfin)?
Ja det gör det, men du får söka på Radiomir. T ex pam103.Finns det någon Panerai 40mm med synligt urverk på baksidan i retail-handeln idag? Eller ser de ut som PAM 00048 (som för övrigt är superfin)?
Det finns massor av modeller på 40 mm, men de såldes från slutet av 90-talet till slutet av 2000-talet så sök på begagnat.0048 är väl den enda 40mm som säljs enligt Panerais site.
Jo, men Whitewhales fråga var väl om det fanns 40mm i butik?Det finns massor av modeller på 40 mm, men de såldes från slutet av 90-talet till slutet av 2000-talet så sök på begagnat.
Hårklyveri? De flesta begagnade säljs i butiker, men menade han butiker som bara säljer nytt så blev det tokigt.Jo, men Whitewhales fråga var väl om det fanns 40mm i butik?
Att du har tid att springa på Nymans mitt på dagen
Den där klockan ligger väl normalt sett och samlar damm i källaren#NoOffense men riktigt dålig bild haha!
Sjukt att den inte finns i 22mm!!Hjälp!! I need this strap badly men görs enbart i 24mm. Var kan jag hitta ett liknande i 22mm för att passa min ref.392? Har googlat sönder fingrarna och hittar det ingenstans. Hittelön på 20% av värdet på armbandet utlovas till den som lyckas finna ett som passar beskrivningen. Vänligen se bild ovan.
Fula bilder. Min var bättre
HahaFula bilder. Min var bättre
Jo, men Whitewhales fråga var väl om det fanns 40mm i butik?
Peter.watchacc?Ny rem. Kass ljus men sjukt nöjd med looken.