Japp.Peter.watchacc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp.Peter.watchacc?
40 mm Panerai har nog samma syndrom som Rolexklockor, oestetiska verk men riktigt pålitliga arbetshästar. Därför vill ingen visa upp verken.Tack! Båda era svar var till hjälp och jag kanske inte var tydlig nog. Det jag framförallt var ute efter var om det fanns några 40mm med synligt urverk på baksidan. Jag ser nu att pam 103 exempelvis, som nämnts, har ett sådant. Jag tycker att det är en av de snyggaste greppen hos Panerai: subtil, clean framsida med en desto mer mekanisk framtoning på baksidan.
Blir till att söka bland bättre begagnade.
Vad tycker ni om att Panerai ska börja säljas online på https://www.mrporter.com/ ? Fick lite DW / Michael Kors känsla när jag var där inne och kollahttps://www.mrporter.com/journal/the-look/is-this-the-worlds-bravest-man/2696
En stor inspiratör till mig, Mike Horn, i en stor artikel om honom och Panerai i och med att Mr Porter idag börjar sälja Panerai i deras online butik.
Grymt!Vad tycker ni om att Panerai ska börja säljas online på https://www.mrporter.com/ ? Fick lite DW / Michael Kors känsla när jag var där inne och kolla
40 mm Panerai har nog samma syndrom som Rolexklockor, oestetiska verk men riktigt pålitliga arbetshästar. Därför vill ingen visa upp verken.
@mårt säljer en 512, ligger ute på k&s just nuDet kan du ha rätt i. Får bli att snegla på PAM 01392 eller PAM 512 istället.
@mårt säljer en 512, ligger ute på k&s just nu
Den är förhoppningsvis såld. Stay tuned.Inte som att man inte är intresserad.
Ref på den?
Är det inte samma ? Om du menar exempelvis 736 kontra 372Någon som kan bjuda på längdmått på 47mm Radiomir, 47mm 1940 Radiomir och en 47mm 1950 Luminor? Alltså längden från bandhornsspets till bandhornsspets. Tack!
Någon som kan bjuda på längdmått på 47mm Radiomir, 47mm 1940 Radiomir och en 47mm 1950 Luminor? Alltså längden från bandhornsspets till bandhornsspets. Tack!
Är det inte samma ? Om du menar exempelvis 736 kontra 372
Guld! Tack!52, 55.5 och 57.
Hornen skiljer i form. Boetten är nog lika lång, dock.
Den där halvcentimetern stökar nog till det för många (åtminstone vad gäller upplevd känsla).52, 55.5 och 57.
Hornen skiljer i form. Boetten är nog lika lång, dock.
Centimeter?Den där halvcentimetern stökar nog till det för många (åtminstone vad gäller upplevd känsla).
Från 52 till 57 mm är det väl ändå 5 mm = 1/2 centimeter?Centimeter?
För att klockan ska bäras utan länk?Varför passar Panerai aldrig bra med stållänk?
Mesh är vel enda jag tycker passarFör att klockan ska bäras utan länk?
Du har helt felFör att klockan ska bäras utan länk?