Är bara en vanlig knegare som då inte hade koll på det här med boxar. Var nära att lämna den i butiken då jag tänkte ”Vafan ska jag med den till”Heter ni typ Bettarini eller Zei i efternamn eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är bara en vanlig knegare som då inte hade koll på det här med boxar. Var nära att lämna den i butiken då jag tänkte ”Vafan ska jag med den till”Heter ni typ Bettarini eller Zei i efternamn eller?
HAHAHAÄr bara en vanlig knegare som då inte hade koll på det här med boxar. Var nära att lämna den i butiken då jag tänkte ”Vafan ska jag med den till”
PAM00024, en juvel ur Panerais submersibleverktygslåda!Finns det inga fler PAM024 man kan få njuta av.
Är bara en vanlig knegare som då inte hade koll på det här med boxar. Var nära att lämna den i butiken då jag tänkte ”Vafan ska jag med den till”
Ska tilläggas att jag har slängt den i efterhand
Själv kommer jag från parfymsamlarvärlden. Att slänga kartong är naturligtvis ett big no. Tyvärr har jag en sambo som resonerar sådär. Har plockat Hermes-boxar från soptunnan ett par ggr.
Sidan 404? Har du haft uppkopplingsproblem?På sidan 404 hittar vi PAM404 med det vackra 10-dagarsverket och de breda vitguldsvisarna + GMT-komplikation.
Ja, det verkar så, både mentala och synproblem . 404 var det, bevakare. Shame, men 404:an är fin.Sidan 404? Har du haft uppkopplingsproblem?
Bra att du kör icke oem-spänne så slipper jag skämmas för att ha tröttnat på mitt pre-v och beställt ett no name thumbnailMörkblått OEM-gummi har anlänt, mycket trevligt!
Finns inte OEM i brons heller..Bra att du kör icke oem-spänne så slipper jag skämmas för att ha tröttnat på mitt pre-v och beställt ett no name thumbnail
Kan inte uttala mig med 100% säkerhet att det inte finns men tror att datum ställer till det om du vill ha max 42 mm.Har googlat utan resultat så jag vänder mig till expertisen. Existerar följande:
Radiomir
Max 42 mm
Datum
Gärna sandwich dial ?
Det är vad Google indikerade också men man kan ju hoppas. Det funkar ju med Luminor trots allt.Kan inte uttala mig med 100% säkerhet att det inte finns men tror att datum ställer till det om du vill ha max 42 mm.
Nix. Som MW mycket riktigt påpekar är det datumet som stjälper.Har googlat utan resultat så jag vänder mig till expertisen. Existerar följande:
Radiomir
Max 42 mm
Datum
Gärna sandwich dial ?
Om du kan tänka dig en Luminor istället så finns de så små som 40mm med datum.Det är vad Google indikerade också men man kan ju hoppas. Det funkar ju med Luminor trots allt.
Svåra att köpa nya i sverige däremot om man nu vill det. Om vi pratar 048...Om du kan tänka dig en Luminor istället så finns de så små som 40mm med datum.
Jag kan inte alla referenser utantill så var tvungen att googla men det var 00048 jag tänkte på, om den går att köpa ny eller inte i Sverige vet jag inget om (om den inte gör det som du skrev så får du gärna berätta varför för det var nytt för mig, det är andra sidan ingen ref jag har funderat så mycket på så kan mycket väl vara så bara att jag inte har hört något om det tidigare)Svåra att köpa nya i sverige däremot om man nu vill det. Om vi pratar 048...
Oj oj vad snyggt!Mörkblått OEM-gummi har anlänt, mycket trevligt!
Är det inte en 048 som @Affe har? Jag tror de sista 40 mm såldes runt 2010. Möjligen är det någon gråhandlare (seriös) som har några lådor med nytt, annars är det nog prutmån på de som ligger på Chrono24. Jag vill själv ha en 40 mm som komplement då det är en bra storlek, på länk då.Jag kan inte alla referenser utantill så var tvungen att googla men det var 00048 jag tänkte på, om den går att köpa ny eller inte i Sverige vet jag inget om (om den inte gör det som du skrev så får du gärna berätta varför för det var nytt för mig, det är andra sidan ingen ref jag har funderat så mycket på så kan mycket väl vara så bara att jag inte har hört något om det tidigare)
Men begagnad ska det inte vara något problem, tror till och med jag har sett någon annons här på KS om en 00048.
Godmorgon Paneristas! Efter sålt min 351 för någon månad senare är jag nu tillbaka i tråden igen.. Med en 684..
Wow! Stort grattis!!!Godmorgon Paneristas! Efter sålt min 351 för någon månad senare är jag nu tillbaka i tråden igen.. Med en 684..
Here comes JohnnyGodmorgon Paneristas! Efter sålt min 351 för någon månad senare är jag nu tillbaka i tråden igen.. Med en 684..
Sagolikt bra. Grattis!Godmorgon Paneristas! Efter sålt min 351 för någon månad senare är jag nu tillbaka i tråden igen.. Med en 684..