Dronten
Silver
Ja, testade den idag. Satt som en smäck!Krons har en 682 inne om någon är sugen. Hade knipit den om jag blivit av med min 116200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, testade den idag. Satt som en smäck!Krons har en 682 inne om någon är sugen. Hade knipit den om jag blivit av med min 116200
Beror på klockan.
Förvisso båda, men framförallt den du byter in.På klockan du köper eller den du byter in?
Förvisso båda, men framförallt den du byter in.
Hade en ev. Köpare på min klocka och ville inte bara avbryta. Känns inte schysst. Har dock ingen stress. Marcus på krons sa att han skall försöka ha 682 på hyllan så gott de går.Byt in den!
Hmmm. Hejar du på Italien eller Sverige?Nu kör vi
Bra frågaHmmm. Hejar du på Italien eller Sverige?
Landsförrädare...Bra fråga
Sverige...
Även färre inlägg än brattetråden :/Sidan tre!?
Nä tack...
Körde vi inte förbi dem för ett tag sedan? Men de ryckte ifrån?Även färre inlägg än brattetråden :/
Dags att komma igång igen!Körde vi inte förbi dem för ett tag sedan? Men de ryckte ifrån?
Ja ett billigt från bukten. Gillar stuketBra där @Moorflax!
Är det camo canvas?
Sjuuuuuukt snyggt!Testar nytt band. Inte helt övertygad men ska ge det lite tid.
Jävligt snyggt. Kör!Testar nytt band. Inte helt övertygad men ska ge det lite tid.
Testar nytt band. Inte helt övertygad men ska ge det lite tid.
snyggt !Testar nytt band. Inte helt övertygad men ska ge det lite tid.
Riktigt ful, skulle aldrig slå tillFår väl snart bestämma sig om man ska slå till, trevlig är den.