• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Han anser att man inte kan kräva att han ska ha koll på alla tillbehör och boxar till Panerai och det var således helt OK att sälja den som "like new from AD, B&P" även om det visar sig att boxen inte är korrekt.
Dumheter. Ska man lyckas behålla någon som helst trovärdighet som grå-/begagnathandlare är det bara att lägga sig platt, be om ursäkt och ta smällen när sånt här händer. Det spelar inte någon större roll vad lagen säger eller vad som är rättvist (inom rimliga gränser) om priset är ett sabbat rykte på forumen. Skriv av det mot goodwill-kontot!

Jag upptäckte efter ett år av flitigt användande att en klocka jag köpte av en av de stora amerikanska begagnathandlarna hade repor på visarna, han erbjöd sig genast att köpa tillbaka den för vad jag betalat. Det är ingen slump att handlaren säljer de volymer han gör, och kan ta något högre priser än forumsäljare i allmänhet.

Rött är kärlek...

BAkxO5r.jpg

Nice kombo
Var har du hittat det armbandet? har blivit lite svag för det röda, kanske finns till 22mm luggar också?

Är det en Pam560? Himla läcker. Gillar Panerai mer o mer, har kolla runt på Pam112 alt. 219, får se en dag när det kan förverkligas.

Det är en PAM 562, skillnaden mot en 560, är att denna är i titan :)
Bandet kommer från AW Straps här på KS. Han kan säkert styra upp något.

Tillbaka
Topp