Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser det! Bara att bita ihop och lämna in den igenTjena
Det ser mörkt ut
Dumheter. Ska man lyckas behålla någon som helst trovärdighet som grå-/begagnathandlare är det bara att lägga sig platt, be om ursäkt och ta smällen när sånt här händer. Det spelar inte någon större roll vad lagen säger eller vad som är rättvist (inom rimliga gränser) om priset är ett sabbat rykte på forumen. Skriv av det mot goodwill-kontot!Han anser att man inte kan kräva att han ska ha koll på alla tillbehör och boxar till Panerai och det var således helt OK att sälja den som "like new from AD, B&P" även om det visar sig att boxen inte är korrekt.
Rött är kärlek...
Nice kombo
Var har du hittat det armbandet? har blivit lite svag för det röda, kanske finns till 22mm luggar också?
Är det en Pam560? Himla läcker. Gillar Panerai mer o mer, har kolla runt på Pam112 alt. 219, får se en dag när det kan förverkligas.
Tackar då vet jag. Kunde inte bestämma mig för om det var 560 eller 562, Är något speciellt med Titan, snyggt
......
Lördag kvall (40 sek for snabb)
Liten uppdatering:
Tjena
Det ser mörkt ut
Jag sa visst nåt om måndag, men det hann bli tisdag...
PAM 114 in da house!
Tack MickeG för smidig affär!
Lite bilder:
(hoppas bröderna 111 å 114 kommer att kunna hålla sams nu...)
Grattis!!
Fett! De där brorsorna skojar man inte bortJag sa visst nåt om måndag, men det hann bli tisdag...
PAM 114 in da house!
Lite bilder:
PAM 114 in da house!
Lite bilder:
Satt som en smäck på olivgrönt Zulu (utan "underflärp"):
Kan bli sommarens favorit!
Å även velcro, men det behöver mjukas upp lite först:
PAM 114 in da house!
PAM 114 in da house!
Lite bilder:
Grönt zulu var shef till den tavlan!Satt som en smäck på olivgrönt Zulu (utan "underflärp"):
Kan bli sommarens favorit!
En basebollhandske.Riktigt coolt band!
Det är ju genialt! Grymt snyggt! Är det trasten som gör dem?En basebollhandske.
Kolla the strap smith i USA...han har ett gäng...Det är ju genialt! Grymt snyggt! Är det trasten som gör dem?
Finns hur mkt som helst "over there", bara googla "baseball strap".Det är ju genialt! Grymt snyggt! Är det trasten som gör dem?