Nope. Trasten sålde det till migDet är ju genialt! Grymt snyggt! Är det trasten som gör dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope. Trasten sålde det till migDet är ju genialt! Grymt snyggt! Är det trasten som gör dem?
Tack för alla svar! Det trodde jag inte, att det här skulle bli mitt mest citerade inlägg, typ, ever.Det är ju genialt! Grymt snyggt! Är det trasten som gör dem?
Va fan!! Ett sånt har ju jag också någonstans i gömmorna??!! Måste leta!En basebollhandske.
Vilken är den minsta tillgängliga Paneraien och vad är måtten på denna?
Leta fram det. Köpte du av MJ?Va fan!! Ett sånt har ju jag också någonstans i gömmorna??!! Måste leta!
Nix. Det följde med en Lum Tec jag köpte för en massa år sedan. Tror det kom från ngn som heter "Brotherland straps" eller ngt liknande. Kom på det nör du skrev Basebollhandske...Leta fram det. Köpte du av MJ?
Tror han gjorde ett för något år sedan
Hittade en bild på Photobucket..Leta fram det. Köpte du av MJ?
Grymt, gillar mitt riktigt mkt. Montera och köööörHittade en bild på Photobucket..
Leta fram det. Köpte du av MJ?
Får bli till veckan. Är fortfarande i Helsinki med frunGrymt, gillar mitt riktigt mkt. Montera och köööör
Baseboll, är ju inte så vanligt i Sverige, men visst finns det ett par klubbar i storstäderna?Nix, oskyldig tyvärr. Men om någon har tips på var jag kan köpa handskar i bulk till vettigt pris är jag intresserad.
En bild tillNy strap och buckle i brons monterat idag. Låg med posten när jag kom hem igår efter en vecka o Kroatien. Livet är bra nu
Ny strap och buckle i brons monterat idag. Låg med posten när jag kom hem igår efter en vecka o Kroatien. Livet är bra nu
Jepp. Thies WunderFint spänne! Maddog?
Jepp. Thies Wunder
Det ordnar han säkert. Bara välja mynt.Han är duktig. Har funderat på ett i stål med en infälld svensk guldfemma men har aldrig kommit till skott.
Hittar ju knappt tråden
Bjuder på lite gamla bilder, min är inne igen för översyn
Ingen av er som är sugen på att stega uppåt ett snäpp och har något att sälja? Är på jakt efter min första men verkar vara otroligt magert utbud.
Inne igen för samma fel? Tredje gången?
Du har rätt att häva köpet eller få en ny!!
Du är alldeles för snäll!Tjena
får se vad som händer den här gången.
Jo, jag har till och med prövat den på förra GTGn. Hade varit perfekt men den blir för stor för min handled tyvärr. 44 eller 42mm som gäller för mig.finns ju en 372 ute på köp och sälj
Grymt snyggt!