Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 424 satt ju som en smäck!Alltid så bra ljus på restauranger... Känner att jag behöver en 422 trots bebishandleder. Panerai SKA vara stort har man ju hört förr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Min 424 satt ju som en smäck!
Den är så fel att den ev kan bli rätt.Vi pratar så mycket idag så det är redan dags för en av mina absoluta Panerai-favoriter. 672.
![]()
Om någon av er vill köpa den till mig, så kan jag tänka mig att ta emot den.
Hell yeah, det kommer jag!Gtg??
Här ligger jag ovetandes i soffan...
(Snart kommer Palle gapa om att jag lämnat tråden....)![]()
Ska göra mitt yttersta för att representera Småland nästa gång det blir en lite mer planerad gtgVad har vi för gemensam samling nu? Om man räknar folk som varit på >=1 Paneristi GTGer ?
Jag : 736, 382
@Palenkovich 671
@mårt 605, 424, 359, 416, FER019
@micke_s 1000
@PJW 422
@Johan_C 673
@Ernesto 632
@MickeG 372, 183, 253
@kmg 610
@Mw79 112
@Matts 112
@Kim 682, 512
@Sundström 557
@stelah 388, 243
@Compiss 111
@keroro 510
@RicVin 312
@Hoffa 106
Rätta mig gärna om jag har skrivit fel ref
Fyll gärna på, garanterat missat massor av folk
Grattis! Välkommen in i värmenMin första Panna som jag hämtade ut igår.. sjukt nöjd!
![]()
Grattis!!Min första Panna som jag hämtade ut igår.. sjukt nöjd!
![]()
Grattis! Välkommen in i värmen![]()
Grattis!!![]()
Stort grattis. Ett mycket bra val!Min första Panna som jag hämtade ut igår.. sjukt nöjd!
![]()
Snyggt jobbat. 8-dagars is the shit!Min första Panna som jag hämtade ut igår.. sjukt nöjd!
![]()
Vad har vi för gemensam samling nu? Om man räknar folk som varit på >=1 Paneristi GTGer ?
Jag : 736, 382
@Palenkovich 671
@mårt 605, 424, 359, 416, FER019
@micke_s 1000
@PJW 422
@Johan_C 673
@Ernesto 632
@MickeG 372, 183, 253
@kmg 610
@Mw79 112
@Matts 112
@Kim 682, 512
@Sundström 557
@stelah 388, 243
@Compiss 111
@keroro 510
@RicVin 312
@Hoffa 106
Rätta mig gärna om jag har skrivit fel ref
Fyll gärna på, garanterat missat massor av folk
skulle kunna men jag vill inte vara med på den där jävla listan![]()
har de tryckt in sandwich i den där eller luras bilden?
Mums... läste om den i en recension för ett tag sen. Det ser ut som sandwich.har de tryckt in sandwich i den där eller luras bilden?
Jaha, va tråkigt. Stål hade varit bättre och snyggare.Mums... läste om den i en recension för ett tag sen. Det ser ut som sandwich.
https://www.watchcollectinglifestyl...tique-when-number-1-out-of-50-lands-in-dallas
Dock så luras Mårts bild litegrann, den är roseguld och inte stål... så priset sticker ju iväg därefter![]()
Agree!Jaha, va tråkigt. Stål hade varit bättre och snyggare.