Jag har ju inte sålt den, heller!Det kanske stämmer, men det finns roligare sätt att tänka på än i kronor, känslan är viktigare och den finns i alla prisklasser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju inte sålt den, heller!Det kanske stämmer, men det finns roligare sätt att tänka på än i kronor, känslan är viktigare och den finns i alla prisklasser.
Inte om vi snackar pris och galenskaper på vägen.
Nej, från min sida är det ingen pik mot dig. Du har en grymt fin klocka som jag gärna skulle vilja bära om den fanns i 40 mm . Jag såg så tydligt när alla var uppräknade, vem som hade flest. Jag förstod att inte alla skulle hänga med på flestantalvinner-kategorin, så lite nerv i tråden sökte jag nog när jag tänker efter . Det känns som att vi behöver ett blixtinkallat gtg för att låta det skrivna ordet leda in oss i missuppfattningar. Vad sägs om gemensam frukost i morgon klockan sju?
Hahahaha låter braNej, från min sida är det ingen pik mot dig. Du har en grymt fin klocka som jag gärna skulle vilja bära om den fanns i 40 mm . Jag såg så tydligt när alla var uppräknade, men som hade flest. Jag förstod att inte alla skulle hänga med på flestantalvinner-kategorin, så lite nerv i tråden sökte jag nog när jag tänker efter . Det känns som att vi behöver ett blixtinkallat gig för att låta det skrivna ordet leda in oss i missuppfattningar. Vad sägs om gemensam frukost i morgon klockan sju?
Naturligtvis inte härifrån heller. Bara generell galenskap ju.Hahahaha låter bra
Jag avsåg att man får skruva upp kronan före man skruvar upp urverket, är det ok över tid ?Menar du en radiomir el radiomir 1940? Är inte helt med på din fråga. Jag har dock en 610 och kan ev svara om jag är med på vad du menar.
Jo men som mårt sa. Man behöver skriva ut den. Men det funkar bra. Åtminstone på min 610.Jag avsåg att man får skruva upp kronan före man skruvar upp urverket, är det ok över tid ?
Fungerar det bra med ”bågarna” ?
Den där PR-mätaren är magisk... älskar hur den diskret sitter på baksidan! Har du någon lumeshot på den?422 på 26/26 pullup-läder.
Fantastiskt kul och småkaxig komplikation och placering.Den där PR-mätaren är magisk... älskar hur den diskret sitter på baksidan! Har du någon lumeshot på den?
Fantastiskt kul och småkaxig komplikation och placering.
Hängde de där frågorna ihop? Jag ser dem som två olika.Jag avsåg att man får skruva upp kronan före man skruvar upp urverket, är det ok över tid ?
Fungerar det bra med ”bågarna” ?
Finns det någon modell i lineupen som är riktad mot flygare? Flieger-Panerai?Flygpanna
Dykning och segling är det som gäller, om jag minns rätt.Finns det någon modell i lineupen som är riktad mot flygare? Flieger-Panerai?
Panerai har ju en djävulsk koppling till dykning, men det har kanske ingen koppling till flygning alls? Tycker dock inte det hindrar andra tillverkare att ha både dykare, dressare, flygare och what-not i sortimentet... Verkar som det är mer regel än undantag att ha fågel, fisk och mittemellan.
Förr tillverkade Panerai landningssystem för flygplan och helikoptrar. Det är faktiskt detta pilen uppåt på loggan symboliserar (pilen nedåt symboliserar havet och deras dykverktyg). Skulle inte bli förvånad om de släppte en flieger i framtiden.Finns det någon modell i lineupen som är riktad mot flygare? Flieger-Panerai?
Panerai har ju en djävulsk koppling till dykning, men det har kanske ingen koppling till flygning alls? Tycker dock inte det hindrar andra tillverkare att ha både dykare, dressare, flygare och what-not i sortimentet... Verkar som det är mer regel än undantag att ha fågel, fisk och mittemellan.
Riktigt hård den där....1 vecka gammal, duger än!
Jag är sugen på en likadan, eller så väntar jag ut dig. 14 dagar är lång tid1 vecka gammal, duger än!
Jag är sugen på en likadan, eller så kans
Jag är sugen på en likadan, eller så väntar jag ut dig. 14 dagar är lång tid
662 är så jävla bra. Kollat själv mycket på 663..Provade lite klockor under lunchen på Krons. 372 och 662 var mest intressanta.
662 är så jävla bra. Kollat själv mycket på 663..
Samma här, har absolut inte råd med en till klocka på ett bra tag nu. Men är riktigt nöjd med min grönisdubbel just nu, även om det kan vara den minst versatila Paneraidubbeln i världen.Håller med... Ville prova 663 men den fanns inte inne. Riktigt sugen på en 47a men jag har inget i lådan att flippa just nu så jag får spara.
De som lockar är: 372, 422, 662 och 663. Får se längre fram!