• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kommer inte loss idag!
#flyttkaos
20171122_135241-01.jpeg

Om du håller musen över knappen för föreslå pris kommer en liten pratbubbla upp att "Denna säljare accepterar tyvärr inga prisförslag".
Jag märkte det nu. Det måste vara ett nytt elakt påfund. Något säger mig att det aldrig kommer att komma ett filter där man kan välja bort de som inte vill deala. Denna nyhet är märkbart störande.

Jag märkte det nu. Det måste vara ett nytt elakt påfund. Något säger mig att det aldrig kommer att komma ett filter där man kan välja bort de som inte vill deala. Denna nyhet är märkbart störande.
Tycker mig allmänt uppleva att priserna klättrat upp och viljan att förhandla sjunkit på Chrono24. Känns som att sidan snarare driver upp priserna för gråhandel än erbjuder en bra prisjämförelseplattform idag.

Tycker mig allmänt uppleva att priserna klättrat upp och viljan att förhandla sjunkit på Chrono24. Känns som att sidan snarare driver upp priserna för gråhandel än erbjuder en bra prisjämförelseplattform idag.
Som konspirationsteoretiker tror jag att de som tjänar på det är i maskopi. Chrono24 börjar falna.

Tillbaka
Topp