Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som helst like på den.Kommer inte loss idag!
#flyttkaos![]()
Jag märkte det nu. Det måste vara ett nytt elakt påfund. Något säger mig att det aldrig kommer att komma ett filter där man kan välja bort de som inte vill deala. Denna nyhet är märkbart störande.Om du håller musen över knappen för föreslå pris kommer en liten pratbubbla upp att "Denna säljare accepterar tyvärr inga prisförslag".
Det ser ut som ett par timmars jobb innan allt är klart. Du hinner!Kommer inte loss idag!
#flyttkaos![]()
Tycker mig allmänt uppleva att priserna klättrat upp och viljan att förhandla sjunkit på Chrono24. Känns som att sidan snarare driver upp priserna för gråhandel än erbjuder en bra prisjämförelseplattform idag.Jag märkte det nu. Det måste vara ett nytt elakt påfund. Något säger mig att det aldrig kommer att komma ett filter där man kan välja bort de som inte vill deala. Denna nyhet är märkbart störande.
Som konspirationsteoretiker tror jag att de som tjänar på det är i maskopi. Chrono24 börjar falna.Tycker mig allmänt uppleva att priserna klättrat upp och viljan att förhandla sjunkit på Chrono24. Känns som att sidan snarare driver upp priserna för gråhandel än erbjuder en bra prisjämförelseplattform idag.
Hinner...om inte man hade en unge på halsenDet ser ut som ett par timmars jobb innan allt är klart. Du hinner!
För sent att ångra det nu, du.Hinner...om inte man hade en unge på halsen![]()
En klart underskattad ref, funderar på att klippa en själv.
Du ska vara med i Panerai GTG-konversationen. Ser ditt namn där på listanGTG!?
Har tyvärr inte fått någon inbjudan
Hoppas man får haka på nästa gång !![]()
GTG!?
Har tyvärr inte fått någon inbjudan
Hoppas man får haka på nästa gång !![]()
Hörruduru! Marlun har helt rätt, du är ju med i GTG-tråden.Du ska vara med i Panerai GTG-konversationen. Ser ditt namn där på listan![]()
Nu börjar det likna någotSidan 671 i tråden.. Känns som att det enda raka är att slänga upp en bild på PAM671!
![]()
Gör du helt rätt i! Riktigt fin!Sidan 671 i tråden.. Känns som att det enda raka är att slänga upp en bild på PAM671!
![]()
Fult...usch... fy...Hade ju med mig Green x2 utifall att jag skulle hinna komma förbi en sväng men ser ut som att jag blir fast här ett tag
![]()
Sluta larva dig och pallra dig hit nu!Hade ju med mig Green x2 utifall att jag skulle hinna komma förbi en sväng men ser ut som att jag blir fast här ett tag
![]()
Fattar ingenting, fick ingen inbjudan förra gången och ingen nu, måste nog kontakta adminHörruduru! Marlun har helt rätt, du är ju med i GTG-tråden.
Du får börja läsa dina pm pöjk!![]()
Samma promillehalt?![]()
Samma band, samma rum, annan vinkel från lampan. Galet.
Yupp. 2 zingo och en borttappad mössa.Samma promillehalt?
Snyggt! Hoppas det überexklusiva spännet satt ok![]()
Samma band, samma rum, annan vinkel från lampan. Galet.
Ja, tack. Hoppas ölen var god.Snyggt! Hoppas det überexklusiva spännet satt ok![]()