Gurra Albert
Basic
PAM00673Cool. Vad är det för Ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PAM00673Cool. Vad är det för Ref?
Tack!Wow, bra smak ser jag, har haft min i 3 veckor!
Grattis !
I beg to differ. RubberB slår allt.Det är ju snyggast, det vanliga originalet alltså
Inget svalt mottagande här inte, det är sagolikt bra!Fattar inte varför standardgummit får så svalt mottagande, tycker att det är nice. Men ska oavsett köpa ett submersiblegummi
Samma här, min 116710LN-0001 ligger bara o dammar på grund av Panerai !Tack!
Kändes klockren på armen och nåt helt annat än min 116613LN som jag hade sen tidigare
PAM1000 eller PAM560 säger jag, om du ska köpa en ny. Välkommen in i matchen.Hej!
Börjar bli sugen på en Panerai och undrar om ni kan rekommendera någon instegsmodell? Har inte koll på alla referenser.
Gärna en modell som är relativt lättflippad om jag och klockan inte matchar, trodde aldrig jag ens skulle överväga Panerai men nu sitter man här...
Håller med.PAM1000 eller PAM560 säger jag, om du ska köpa en ny. Välkommen in i matchen.
Från 21 september i år.
Ett par av de där är faktiskt 22mm, men det är olika för olika modeller. Kan inte vilka exakt.Finns dessa gummin i 22mm eller är det bara 24 och 26?
Välkommen! Överväg också 005, 631 och 632 om det är den klassiska Luminor-boetten du är intresserad av.Hej!
Börjar bli sugen på en Panerai och undrar om ni kan rekommendera någon instegsmodell? Har inte koll på alla referenser.
Gärna en modell som är relativt lättflippad om jag och klockan inte matchar, trodde aldrig jag ens skulle överväga Panerai men nu sitter man här...
Givetvis en beggad 111.Hej!
Nu får du variera dig lite!Givetvis en beggad 111.
Håller helt med. Mest Panerai-själ och pengarna tillbaka när den säljs. Go for 111.Givetvis en beggad 111.
Yes, där har vi den sökte på modellen och precis den jag tyckt varit riktigt snygg när folk lagt upp bilder. Får hålla ögonen öppnaGivetvis en beggad 111.
Du kan kolla på 112 också. Den är likvärdig men mer sparsmakad. Lite tycke och smak som skiljer bara.Yes, där har vi den sökte på modellen och precis den jag tyckt varit riktigt snygg när folk lagt upp bilder. Får hålla ögonen öppna
Det där med mest själ har delvis blivit en självuppfyllande profetia. Så kan argumenteras om flera modeller.Håller helt med. Mest Panerai-själ och pengarna tillbaka när den säljs. Go for 111.
Nupp, inte när en rookie vill in på PannaNu får du variera dig lite!
Jag förstår att det finns fler sätt än mitt att definiera grader av själ eller om det ens finns en. Vi kan väl enas om att 111 och 112 är en trevlig klocka till ett förmånligt pris som har ett förhållandevis bra andrahandsvärde och ett tillförlitligt bra urverk. Påståendet stämmer också in på andra Paneraimodeller.Det där med mest själ har delvis blivit en självuppfyllande profetia. Så kan argumenteras om flera modeller.
Med det sagt. Det Är en fin klocka.
Jag är enig.Jag förstår att det finns fler sätt än mitt att definiera grader av själ eller om det ens finns en. Vi kan väl enas om att 111 och 112 är en trevlig klocka till ett förmånligt pris som har ett förhållandevis bra andrahandsvärde och ett tillförlitligt bra urverk. Påståendet stämmer också in på andra Paneraimodeller.
Ett par av de där är faktiskt 22mm, men det är olika för olika modeller. Kan inte vilka exakt.
Sen på bollen kanske, men 392? Eller blir det för likt din nuvarande?Lite sugen på ett komplement till min 682.
Tänker lite i dessa banor:
- Sandwich
- Ej logo
- Max 44mm om Luminor
- Max 45mm om Radiomir med wirelugs
- Helst ingen 9a brevid subsekund (om subsekund )
- Ca 50k budget
Vad återfinns med dessa kriterier? Kan nog tumma lite på prislapp och tavellayout men inte storlek, sandwich, logo hehe.
För lik nuvarande. 512 är huvudspåret just nuSen på bollen kanske, men 392? Eller blir det för likt din nuvarande?
Ok så det verkar som att denna blir en paneristi limited edition på 500 ex. Ska bli riktigt intressant att se bilder på denRyktas om ny Dubai Boutique edition..
Gillart
Kör!För lik nuvarande. 512 är huvudspåret just nu