Så du ville bli av med ditt sa du?Stämmer bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du ville bli av med ditt sa du?Stämmer bra!
Haha, nein. Födelsedagspresent från Panerai. Det stannarSå du ville bli av med ditt sa du?
När man får en födelsedagspresent vet man att man är en bra kund. Vet din tjej om innebörden av att få en present ?Haha, nein. Födelsedagspresent från Panerai. Det stannar
Det får jag hoppasNär man får en födelsedagspresent vet man att man är en bra kund. Vet din tjej om innebörden av att få en present ?
Du hoppas inte menar du?. Bra kund brukar korrelera med hög burn rateDet får jag hoppas
Tar upp frågan igen... Ingen som har något liknande? Den fanns inte längre på hemsidan @stelah länkar..Den heter TheStrapSmuth eller möjligen Smith utan prick över i:et. Det finns fem fack per sida som slukar både lösa band och kompletta klockor. Mittemellan finns fack för två verktyg. Den omsluts av en lång dragkedja. Den köptes här i tråden så det går nog att ta reda på var man köper en om det finns intresse. Det är också fastsytt ett tjockare tygstycke i mitten som man lägger åt valfritt håll och på så sätt får en yta att lägga upp klockor på utan att de kommer i kontakt med klockorna som ligger under. Priset vet jag ingenting om då jag köpte den fylld av straps. Den är väldigt rejält gjord så jag är nöjd. Jag köpte en klockrulle nyligen av @kose för att använda när man behöver en mindre variant. Här är länken: http://www.thestrapsmith.com
Grymt. Gör gärna det. Funderar på att köpa ett till min 610a. Ju ljusare desto bättre. Både 26 och 27 mm funkar.
Jag såg också att det var borttaget. Har du mailat dem och frågat om det är borttaget permanent eller tillfälligt? Det kanske kommer tillbaka om de får flera mail som frågar om samma sak Tjat är bra!Tar upp frågan igen... Ingen som har något liknande? Den fanns inte längre på hemsidan @stelah länkar..
Jag testar också då!Jag såg också att det var borttaget. Har du mailat dem och frågat om det är borttaget permanent eller tillfälligt? Det kanske kommer tillbaka om de får flera mail som frågar om samma sak Tjat är bra!
Hmm. Jag vill ha ljusare.
Två 26 och ett 24, tre olika toner.
Det är en bra duo. Stort grattis.Som en blixt från klar himmel dock möjligheten att köpa en PAM512 upp idag.
Var inte mycket att tveka över
Så nu har jag härmat @Kim totalt. Men duon 512/682 är så pass bra så tror han förstår och förlåter mig
Jag tänker att det är en 24:a, och då tänkte jag att en sådan finns ju till salu på K&S, så jag klickar in på annonsen och tänker vafasen?!Älskar dendär, vilken ref. är det?
Det är väl en Pam087? ”La bomba”Jag tänker att det är en 24:a, och då tänkte jag att en sådan finns ju till salu på K&S, så jag klickar in på annonsen och tänker vafasen?!
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-44-submersible-pam00024.83668/
Jag tänker att det är en 24:a, och då tänkte jag att en sådan finns ju till salu på K&S, så jag klickar in på annonsen och tänker vafasen?!
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-44-submersible-pam00024.83668/
Som en blixt från klar himmel dock möjligheten att köpa en PAM512 upp idag.
Så nu har jag härmat @Kim totalt. Men duon 512/682 är så pass bra så tror han förstår och förlåter mig
Det är en Pam024 från 2010Älskar dendär, vilken ref. är det?
Den är bra den där!Som en blixt från klar himmel dock möjligheten att köpa en PAM512 upp idag.
Snabbvisit och möte i huvudstaden innebar ett väldigt trevligt besök på Kroons
Har inte lyckats köpa mig ngn Panerai än så det är ju högtid när man får klämma lite på godiset!
Pam372. Fantastiskt trevlig såklart! Även om det nog är en Pam422 som står högst på önskelistan..?
Pam1305. Subbarna är inte alls tokiga, inte alls tokiga...
Pam1312. Superfin! Oklart vad jag tycker om den blåa sekunden. Ena sekunden gillar jag den, nästa tycker jag att den förstör lite.
Och så pam616 carbotech. Ruskigt kaxig och skön på handleden.
Vilken av klockorna tycker ni passar bäst?
Carbotech, den är sinnesjukt naturlig på dig. Alla dagar i veckan den!Snabbvisit och möte i huvudstaden innebar ett väldigt trevligt besök på Kroons
Har inte lyckats köpa mig ngn Panerai än så det är ju högtid när man får klämma lite på godiset!
Pam372. Fantastiskt trevlig såklart! Även om det nog är en Pam422 som står högst på önskelistan..?
Pam1312. Superfin! Oklart vad jag tycker om den blåa sekunden. Ena sekunden gillar jag den, nästa tycker jag att den förstör lite.
Jag skulle inte ha något emot att köpa utan cert och box om jag fick tag i den klocka jag letade efter och den var i bra skick. Däremot stjäls klockor och är allt komplett så är det mindre sannolikt att någon plockat den från någons arm. Fake går ju och kolla så där spelar inte cert och box så stor roll i min värld. Ju äldre klockan är, oavsett märke, desto mindre sannolikt är det att hitta ett komplett set. Gör man det så är i alla fall jag beredd att betala extra för det. Jag kanske är onödigt larvig, men något säger mig att tidigare ägare inte respekterar klockan så mycket som jag önskar om denne inte brytt sig om att spara box och alla papper som följde med. Det finns något respektlöst och nonchalant över det och jag blir inte lika sugen på en sån klocka. Till sist är det en prisfråga för att få rätt modell, men jag vill aldrig ha på mig en klocka som jag inte är säker på kan tillhöra någon annan.Ja, problemet uppstår ju i grupptänkande som detta som fördömer watch-only-försäljningar. Finns ju fördelar med det, ex. svårare att sälja fakes, men det kanske hämmar marknaden på något sätt.
Angående duon. En bra början, som vår förra VD skulle sagtSom en blixt från klar himmel dock möjligheten att köpa en PAM512 upp idag.
Schysst! 372 är alltid en höjdare, men jag förstår att du är kluven mellan 372 och 422 (det var jag också, äger nu en helgrym 422). Tycker dock att 1305 satt riktigt bra på dig, men jag vet att jag själv är riktigt sugen på en 47mm sub med nya tunnare verket och caset, så kanske speglar av sig lite. Tycker du ska njuta av att kunna bära upp 47mm iaf och köra på en i den klassen. Håll oss uppdateradeSnabbvisit och möte i huvudstaden innebar ett väldigt trevligt besök på Kroons