Okej, här kommer den, paketöppningen ... herregud vad ni kommer bli missnöjda
Så, så här såg paketet ut när jag fick det. Tack Postnord.
Skojar bara. Sådär såg det ut efter att jag öppnat det hela, så det här blir en halvfejkad paketöppning. Jag var lite för het på gröten och kände att jag ville "bekräfta" köpet via Chrono24 så att säljaren fick sina pengar.
Paketet var väl inslaget, mycket väl inslaget, kolla här liksom:
En låda i lådan, med en påse om nästa låda, som ... ser lite skum ut va?
Ny Paneraimodell, ny låda? Möjligt... Vi öppnar och kollar efter. Huh, ännu en låda.
Den här lite finare, som en innerbox ungefär, fast inte i trä. Låter som en billig Panerai... men vafasen!?!? Här är ju ingen klocka!!
I några sekunder var hjärtat i halsgropen och sedan insåg jag ... det är ju ingen Panerai, så de har ett helt annat sätt att paketera sina klockor, i ÄNNU en liten låda, där klockan dessutom låg i en påse. Fantastiskt.
Nu ser ni vilket märke vi snackar om, och det borde gå hem här i tråden också, trots lite blandad historik och ägandeskap. Samma kan ju uppenbarligen klagas på om Panerai, så ... nu är vi mysiga gubbar och myser med Mårtan ...
En Anonimo Nautilo Steel Blue. En precis utgången modell, vilket gjorde att jag fick den billigt och inte kan elektroniskt registrera den på Anonimos site. Haha. Knäppgökar. Men jäklarns så go. 44mm, tunn som en Panerai med microrotor nästan, nedåtvinklade horn som följer fint min handled, integrerad gummiarmband (inte samma nivå som RubberB eller Panerai egentligen, men helt okej), automat dessutom. I like it! En bra bit över förväntan.
Okej, en bild till. Ska ta bättre bilder i utomhusljus imorgon.
En budget-Panerai av rang. Vad tycker ni? Tänker ni slänga ut mig ur tråden nu?