Johan_C
Silver
Saknas en MM på bilden, nästa gång ordnar jag det !På våra Panerai-gtg:er i Stockholm får man träffa massa folk med den bästa smaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknas en MM på bilden, nästa gång ordnar jag det !På våra Panerai-gtg:er i Stockholm får man träffa massa folk med den bästa smaken
På våra Panerai-gtg:er i Stockholm får man träffa massa folk med den bästa smaken
Det där var från den gången jag hade med hela min dåvarande samling, så vi var inte så många som man kan tro.På våra Panerai-gtg:er i Stockholm får man träffa massa folk med den bästa smaken
Hittade inte bild just nu från 30-manna-gtg:n, så denna fick dugaDet där var från den gången jag hade med hela min dåvarande samling, så vi var inte så många som man kan tro.
Så grymt snygg !!!!!
Träffade en kund med en Radiomir, efter lite "klocksnack" var det en done deal...Inte många Panerais till salu längre. Många som tagit sitt förnuft till fånga och köpt. Och eftersom alla säljer för att köpa en annan Panerai så växer familjen. Väntar fortfarande på den dagen då jag springer på en annan med korrekt smak i verkliga livet.
"Ironi (grekiska εἰρωνεία eironeía, bokstavligen "omkasta", "förställa") är en stilfigur som innebär att det finns en skillnad mellan vad som sägs och vad som egentligen menas. Publiken, åtminstone en del av den, förutsätts även vara införstådd med detta. Ironi kan vara humoristisk, men behöver inte vara det."Varför flög du inte till Dubai och hämtade den? Det verkar ju som att du hade sparat 10k eller något i den stilen. Ja förutsatt att Du inte vill betala tull och moms.
https://www.amazon.com/gp/product/8831720740/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1Försöker söka fram den enorma Paneraiboken som nämnts tidigare i tråden. Hittar ej. Någon som kan hjälpa mig?
Jag vill inte krossa dina drömmar, men omfattas inte den av 203-skandalen?Tackar, kan inte vara nöjdare! Men någon dag ska jag äga nedan 267!
Man måste få drömma lite
Mmmmm, efter att ha läst på lite, känns det inte lika roligt!Jag vill inte krossa dina drömmar, men omfattas inte den av 203-skandalen?
Hittade du någonting? Jag är också på jakt!Någon som har tips på bra rulle/väska för strapförvaring ? Skulle behöva ett där jag kan förvara 20+ band på ett snyggt sätt.
De glada nyheterna är att du kan vara nöjd med det du har iställetMmmmm, efter att ha läst på lite, känns det inte lika roligt!
Angelus 240 key-winding units are not “uniquely rare”, as stated in the press release from 2005, they are actually quite common. Considering all the essential parts that had to be “re-manufactured” in order to convert these units for the use in wrist watches, only around 50% of the movement can be considered vintage, maybe even less. The originality is certainly lost. These movements are neither fish nor fowl.
Tackar, tycker jag med, sitter på handleden all min vakna tid !Så grymt snygg !!!!!
DubbelpostSå grymt snygg !!!!!
Precis rätt band.
Vackert, vad är det för band ?
Tack! Assolutamente.Vackert, vad är det för band ?
Vågar man spekulera?Spännande tider
Vad vore livet utan spekulationer?Vågar man spekulera?
Ett liv i förfluten tid.Vad vore livet utan spekulationer?
Det där med exklusivitet kan han nog iaf.. förhoppningsvis blir det inga fler limited edition på 2000 ex.Han verkar rätt vaken, medveten och inkännande så det går nog bra. Less is more lär han sig nog med tiden.
http://www.luxuo.com/style/watches/...e-ceo-of-luxury-watch-brand-roger-dubuis.html