• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ni som funderar på 512!! Köp [emoji3]
uploadfromtaptalk1433449539862.jpg
cee2e888c2feb819ecfbb516a16ed917.jpg
Så sjukt nöjd!

Mmmmm... F-n, skulle köpt i vintras innan de höjde den med 8-10 tuss...
Var ju inne & provade den & blev tok-förälskad, men "vågade" inte ta steget.

Ja, ja; efterklok kan man ju alltid vara! Bara leta begagnat & hopps en dyker upp när kassan känns hyfsat stabil. Knappast mitt under sommaren, med andra ord.

Grym klocka, oavsett! :cool:

• Like
Reactions: Kim
Skulle säga att den bärs liten med paneraimått. Jämför man med andra klockor bärs den inte större än random 42mm dressare.
Skulle säga att den inte bärs mindre än 42mm, mycket hänger på boetten. Jämför du med 1950-boetten så är det en stor skillnad. Då känns denna liten. 512 är väldigt slim och sitter som en handske över handleden.

Ingen Paneristi här i tråden som är sugen på en PAM560 uttagen från AD hösten 2014? Funderar på att avveckla för annat och innan en säljestråd läggs ut så tänkte jag kolla med er.

Släng iväg ett PM i så fall :)

Detta är på intet sätt en annons men ber om ursäkt om jag bryter mot någon forumregel

Jag tänkte sälja min Pam 111.
-Fullset (Svart OEM läder som extra rem istället för gummit)
-Sandwich dial
-Full service hos Panerai April 2014

Någon som kanske är intresserad? Kolla läget i denna tråden, annars lägger jag upp den på sälj forumdelen i helgen + blocket.

IMG_1797.JPG

• Like
Reactions: Kim
Grattis! När det gäller band så kan jag börja med att tipsa om våra svenska rem killar här på forumet jag har köpt av både @awstraps och @mjleather, båda gör ett riktigt fint hantverk som enligt mig är riktigt prisvärda. Sedan har du ebay med ett enormt utbud, Googlar du så hittar du ännu fler.

Grattis! När det gäller band så kan jag börja med att tipsa om våra svenska rem killar här på forumet jag har köpt av både @awstraps och @mjleather, båda gör ett riktigt fint hantverk som enligt mig är riktigt prisvärda. Sedan har du ebay med ett enormt utbud, Googlar du så hittar du ännu fler.
Tackar :) ska kolla in dom! Man köper ju gärna från folk här på forumet.

Härligt @holmjohaan ! Stooort GRATTIS!! Precis som nämnts tidigare så är både AW Straps och MJ kanon. Sen har du även Cheepo63 som också slöjdar bra!
Happy hunting!

Någon som har en Panerai platt/vanlig skruvmejsel att sälja till mig?
Min har gått sönder på något jävla vis och Nymans svarar mig inte

Tillbaka
Topp