243 är ett verktyg, inte ett smycke!Yes 243 är väl nääääästan där, men ändå inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
243 är ett verktyg, inte ett smycke!Yes 243 är väl nääääästan där, men ändå inte.
För att det är 22mmVarför köper ingen mitt assoband? Är det för dyrt?
https://klocksnack.se/threads/stor-bandrensning-22-mm-två-band-kvar-båda-för-899.84801/
40 mm, manuellt Zenith-verk. Fantastisk.....!Guld är trevligt, men den var inget vidare...
Jag vet, alla har så stora klockorFör att det är 22mm
Grymma bilder som fångar Bettarini-boettens moderna raka linjer. För eventuella blivande paneristis: jämför med bilderna på föregående sida på 372 och 422 i profil, som har 1950-boetten.Hittade lite gamla sköna bilder kag tog för några år sedan
243 har 0.5 cm men då pratar vi safirglas. Vilken ref slår det?Vilken ref har det fetaste plexit, är det samma på 372 som 673 ? Finns det ännu tjockare ?
Pam00393? För visst är det guld?Oj hittade precis till denna tråd och inser hur liiite jag kan om mitt favoritmärke.
Ni pratar en massa 3-kombinationssiffror som jag inte alls förstår.. Blir det sura miner om jag frågar vad de står för? Samt isf fråga vad min klocka har för siffror och vad de står för Så har jag lärt mig liite mer
Detta var min första Panerai, min andra är på ingång. PEPP
Välkommen! Siffrorna är referensnummerOj hittade precis till denna tråd och inser hur liiite jag kan om mitt favoritmärke.
Ni pratar en massa 3-kombinationssiffror som jag inte alls förstår.. Blir det sura miner om jag frågar vad de står för? Samt isf fråga vad min klocka har för siffror och vad de står för Så har jag lärt mig liite mer
Hej och välkommen hit, till KS och till tråden om Panerai. Blir absolut inga sura miner i denna tråd när man ställer frågor. Här finns många kunniga medlemmar så fråga på du!Oj hittade precis till denna tråd och inser hur liiite jag kan om mitt favoritmärke.
Välkommen till klocksnacks trevligaste tråd! Grymt foto på din matta förresten... ser fram emot bättre bilder på din klocka!Oj hittade precis till denna tråd och inser hur liiite jag kan om mitt favoritmärke.
Välkommen!Oj hittade precis till denna tråd och inser hur liiite jag kan om mitt favoritmärke.
Lät som en svår kombination, dvs bra läderband kontra din budget. Eventuellt om Hirsch kanske har något eller annars kan jag varmt rekommendera MJ Leather eller AW Straps här på forumet. Några hundralappar till men väldigt trevliga band för pengen.Vilket är stalltipset när det gäller försäljare av 24mm läderband (den långa biten ska vara 115cm) som inte är så larvigt tjocka (dvs mer som OEM-remmarna) för 3-400 kronor?
Ställ vridringen rätt för faaaenHälsningar från Östersjön
Vem fan har pillat på min vridring!!???Ställ vridringen rätt för faaaen
Molto bene! Sympatiinställning på ringen!Just 4 you Palle
Verkligen larvigt bra det där bandet! Ser fram emot mitt i patina blue!#teampalenkovich
Nej, faktiskt ett strap från BosphorusGrymt
Är det ett Anders-Nato?
Riktigt coolt!Nej, faktiskt ett strap från Bosphorus
Aha, trodde du menade mitt nya gummiVerkligen larvigt bra det där bandet! Ser fram emot mitt i patina blue!