Kommer bli sjukt snyggtVerkligen larvigt bra det där bandet! Ser fram emot mitt i patina blue!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer bli sjukt snyggtVerkligen larvigt bra det där bandet! Ser fram emot mitt i patina blue!
Inga repor hoppas jag
Hah. Nej.Inga repor hoppas jag
Ja det är kininet så att den flyttas helt lätt, jag får ta i när jag skall vrida ringen. Ordningen dock återställd
Och som ni ser gick jag emot @Ernesto och tog det vanliga gummit till min 024a
I Know
I love you
#starwars
Tre riktigt fotriktiga pannor!Klämde lite på Krons. Mycket bra känsla!
Initialala reflektioner; 44mm luminor kändes väldigt bra på min taniga vrist. Panerai gör sig rättvist i verkligheten kontra bild. Sandwich dial är underbart. Vad hände med gröna bandet till 574? Och slutligen, ett stort frågetecken till hur prissättningen fungerar.
All in all, mycket bra. Blev väldigt betuttad i 8 days.
Är det bara jag som tycker att de ser för stora ut allihop? Möjligen är du för nära med kameran? En mobilkamera blir mycket vidvinkel när den är för nära.Klämde lite på Krons. Mycket bra känsla!
Initialala reflektioner; 44mm luminor kändes väldigt bra på min taniga vrist. Panerai gör sig rättvist i verkligheten kontra bild. Sandwich dial är underbart. Vad hände med gröna bandet till 574? Och slutligen, ett stort frågetecken till hur prissättningen fungerar.
All in all, mycket bra. Blev väldigt betuttad i 8 days.
Tror det mest har att göra med vinkeln, ingen kändes överdrivet stor. 44mm sträckte sig på höjden till respektive sida av min vrist.Är det bara jag som tycker att de ser för stora ut allihop? Möjligen är du för nära med kameran? En mobilkamera blir mycket vidvinkel när den är för nära.
Panerai ska vara stora och bäras på läder !Är det bara jag som tycker att de ser för stora ut allihop? Möjligen är du för nära med kameran? En mobilkamera blir mycket vidvinkel när den är för nära.
Panerai ska vara stora och bäras på läder !
Helt klart, men inte för stora.Panerai ska vara stora och bäras på läder !
Panerai ska vara stora och bäras på läder !
Jodå, visst finns gillar vi länk här. Panerai ska vara på länk, men finns det inte duger skinn.Ingen kärlek för 42mm på länk, hårda bud här i Paneraitråden
Jodå, visst finns gillar vi länk här. Panerai ska vara på länk, men finns det inte duger skinn.
Japp! från mig iaf.Skönt, då är allt lugnt igen
Jag är undantaget som bekräftar regeln så lyssna runt.Efter Stelahs inlägg så får det bli ett återbesök imorgon för någon form av sanity check. Om det känns kosher andra gången så vandrar jag nog ut med en 560.
Grymt snygg, 42MM är också en stor klocka!Ingen kärlek för 42mm på länk, hårda bud här i Paneraitråden
Absolut inte du måste nog lägga ut den på köp och sälj. Någon som vet om den finns inne hos Nymans alt. hur lång leveranstiden kan vara?Ingen kärlek för 42mm på länk, hårda bud här i Paneraitråden