• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg
Morrn
Inga repor hoppas jag :D

Klämde lite på Krons. Mycket bra känsla!

Initialala reflektioner; 44mm luminor kändes väldigt bra på min taniga vrist. Panerai gör sig rättvist i verkligheten kontra bild. Sandwich dial är underbart. Vad hände med gröna bandet till 574? Och slutligen, ett stort frågetecken till hur prissättningen fungerar.

All in all, mycket bra. Blev väldigt betuttad i 8 days.

Bilagor

• IMG_20171229_172344.jpg
    IMG_20171229_172344.jpg
    154.3 KB · Visningar: 71
  • IMG_20171229_172432.jpg
    IMG_20171229_172432.jpg
    142.3 KB · Visningar: 67
  • IMG_20171229_173303.jpg
    IMG_20171229_173303.jpg
    143.8 KB · Visningar: 71

Initialala reflektioner; 44mm luminor kändes väldigt bra på min taniga vrist. Panerai gör sig rättvist i verkligheten kontra bild. Sandwich dial är underbart. Vad hände med gröna bandet till 574? Och slutligen, ett stort frågetecken till hur prissättningen fungerar.

Tre riktigt fotriktiga pannor!

Är det bara jag som tycker att de ser för stora ut allihop? Möjligen är du för nära med kameran? En mobilkamera blir mycket vidvinkel när den är för nära.

Är det bara jag som tycker att de ser för stora ut allihop? Möjligen är du för nära med kameran? En mobilkamera blir mycket vidvinkel när den är för nära.
Tror det mest har att göra med vinkeln, ingen kändes överdrivet stor. 44mm sträckte sig på höjden till respektive sida av min vrist.

Obs: det kan också vara som så att jag lever i självförnekelse vilket ofta inträffar när man bläddrar klockor.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp