Ja det var ju dig jag köpte den ifrån!Du får gärna PMa modell om du vill Ser ut som mitt gamla Alchemist från Simona, men den modellen ser lite annorlunda ut i deras sortiment i dagsläget...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det var ju dig jag köpte den ifrån!Du får gärna PMa modell om du vill Ser ut som mitt gamla Alchemist från Simona, men den modellen ser lite annorlunda ut i deras sortiment i dagsläget...
Yes! Klart du ska ha panna. 631/632 är sjukt prisvärda och går att fås i det prisspannet beggade. Om du stretchar någon tusenlapp kan du plocka en 1000/1005/000/005 beggad. Finns mycket kul!Finns det någon Panerai för runt 30-35k men bra andrahandsvärde? Är väldigt Pannasugen...
Skulle rekommendera någon av basmodellerna till dig. Tänk Zero, 005 eller varför inte en 111 eller 112Finns det någon Panerai för runt 30-35k men bra andrahandsvärde? Är väldigt Pannasugen...
Haha minnet är braJa det var ju dig jag köpte den ifrån!
Please do!Jag har en del 26mm band som bara ligger.
Hojta till så kan jag dra iväg bilder.
Nog för att jag och @PJW är lika snygga, men den här gången var det han.
Det där är väl ändå 721? 720 har ju pennvisare i guld och RADIOMIR PANERAI på tavlan
Pam 720 på sidan 720.
Du har helt rätt. Jag klippte in fel bild bara.
Det där är väl ändå 721? 720 har ju pennvisare i guld och RADIOMIR PANERAI på tavlan
En mycket lyckad modell, för övrigt.
Jag börjar tro att du inte kan dina referenser. Skrämmande...Du har helt rätt. Jag klippte in fel bild bara.
Skulle inte vilja gå i ref-battle med @mårtJag börjar tro att du inte kan dina referenser. Skrämmande...
Inte jag heller. Men det verkar som han börjar tappa ”det”.Skulle inte vilja gå i ref-battle med @mårt
@mårt har ju snabbheten. Blir nog en jämn match.Jag tror nästan @Palenkovich skulle smiska @mårt i en sådan battle... måste vi försöka ta reda på när vi kör nästa GTG!
Låter kul! Jag har nog tappat lite, dels på grund av för mycket jobb de senaste månaderna och för att jag numera ofta har sonen i knät när jag försöker skriva saker. Men tack för att ni uppmärksammar ev stroke eller alzheimers.@mårt har ju snabbheten. Blir nog en jämn match.
Men vi bör definitivt köra ett ref-quiz
Jag tror nästan @Palenkovich skulle smiska @mårt i en sådan battle... måste vi försöka ta reda på när vi kör nästa GTG!
Samma här; jag har två småttingar som har fräckheten att sno alldeles för mycket av min uppmärksamhet på bekostnad av ytterligare Panerai-förkovringLåter kul! Jag har nog tappat lite, dels på grund av för mycket jobb de senaste månaderna och för att jag numera ofta har sonen i knät när jag försöker skriva saker. Men tack för att ni uppmärksammar ev stroke eller alzheimers.
Sååå fin den där.
Nej, det går inte att säga att det är så endast baserat på att det är en 42mm Panerai. Det finns en del 42mm som är mycket lättsålda och andra som är svårare sålda. Ingen 42mm modell vad jag kan minnas är mycket svårsåld, mer än några av de vittavlade.Någorlunda etablerat att det är svårare att sälja en 42mm Panerai och att det potentiella värdetappet är större gentemot andra, större modeller, finns det på så vis mer prutmån hos AD på respektive modeller? Har ni någon erfarenhet?
393 är svårsåldNej, det går inte att säga att det är så endast baserat på att det är en 42mm Panerai. Det finns en del 42mm som är mycket lättsålda och andra som är svårare sålda. Ingen 42mm modell vad jag kan minnas är mycket svårsåld, mer än några av de vittavlade.
Tack för snabbt svar, jag går in på Nymans och kikar.Nej, det går inte att säga att det är så endast baserat på att det är en 42mm Panerai. Det finns en del 42mm som är mycket lättsålda och andra som är svårare sålda. Ingen 42mm modell vad jag kan minnas är mycket svårsåld, mer än några av de vittavlade.
Det beror på att den är i guld.393 är svårsåld
Krons har fler i butiken, om du är i Stockholm alltså.Tack för snabbt svar, jag går in på Nymans och kikar.