• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen dags för paketöppning. Here goes. Tack till @SamiA för dealen.

IMG_7426.jpg
IMG_7427.jpg
IMG_7428.jpg
IMG_7429.jpg
IMG_7430.jpg
IMG_7431.jpg

Mums med 655 :) Stort grattis! Helt sjuk samling du har nu
Ärligt talat så tycker jag det är sjukare att ha en (1!) PP, AP, Rolex, el.dyl. för samma slant som det kostat mig att få ihop den här samlingen. :D
Men, om jag väljer att tolka "sjuk" på ett mer positivt sätt, som jag tänker mig att du faktiskt menade, så är jag mycket nöjd med bredden. Tidigare hade jag runt 25 klockor (allt från mikrosar till omega och heuer) för att känna att jag skulle få en för mig tillräcklig bredd. Nu har jag inte alls lika många :D

Ärligt talat så tycker jag det är sjukare att ha en (1!) PP, AP, Rolex, el.dyl. för samma slant som det kostat mig att få ihop den här samlingen. :D
Men, om jag väljer att tolka "sjuk" på ett mer positivt sätt, som jag tänker mig att du faktiskt menade, så är jag mycket nöjd med bredden. Tidigare hade jag runt 25 klockor (allt från mikrosar till omega och heuer) för att känna att jag skulle få en för mig tillräcklig bredd. Nu har jag inte alls lika många :D
Det var exakt så jag menade. En bred och rolig samling bestående av mestadels ovanliga pannor :)

Kvalitet före kvantitet :D

Tillbaka
Topp