Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohhh, mycket fin! Stort grattis!
Grattis!
Grattis!
Sådär, då var du klar eller hur? Samlingen komplett![]()
Mums med 655
Ärligt talat så tycker jag det är sjukare att ha en (1!) PP, AP, Rolex, el.dyl. för samma slant som det kostat mig att få ihop den här samlingen.Mums med 655Stort grattis! Helt sjuk samling du har nu
Det var exakt så jag menade. En bred och rolig samling bestående av mestadels ovanliga pannorÄrligt talat så tycker jag det är sjukare att ha en (1!) PP, AP, Rolex, el.dyl. för samma slant som det kostat mig att få ihop den här samlingen.
Men, om jag väljer att tolka "sjuk" på ett mer positivt sätt, som jag tänker mig att du faktiskt menade, så är jag mycket nöjd med bredden. Tidigare hade jag runt 25 klockor (allt från mikrosar till omega och heuer) för att känna att jag skulle få en för mig tillräcklig bredd. Nu har jag inte alls lika många![]()
Kvalitet före kvantitetÄrligt talat så tycker jag det är sjukare att ha en (1!) PP, AP, Rolex, el.dyl. för samma slant som det kostat mig att få ihop den här samlingen.
Men, om jag väljer att tolka "sjuk" på ett mer positivt sätt, som jag tänker mig att du faktiskt menade, så är jag mycket nöjd med bredden. Tidigare hade jag runt 25 klockor (allt från mikrosar till omega och heuer) för att känna att jag skulle få en för mig tillräcklig bredd. Nu har jag inte alls lika många![]()
Mysigt - Stort grattis till utökningen!
Haha, jag läste "underbar *nu* till sommaren".Stort grattis! Trevlig modell. Supersnygg nu, underbar till sommaren!
Haha, jag läste "underbar *nu* till sommaren".Tack.
Fan, bra att du påminde! Nästa sida så är det min tur, jag känner pressen
Äntligen dags för paketöppning. Here goes. Tack till @SamiA för dealen.
Sista bildenTesting testing 1-2-3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know! Ett armband som inte går att få tag på någonstans igen...Sista bildenmatch made in heaven
Bra kombos. Har du något svart kroko? Tror det skulle kunna vara något.Testing testing 1-2-3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I do. Det flög inte så bra, men jag har också lite svårt för svart *och* krokodil. Så det kan ha varit mitt fel.Bra kombos. Har du något svart kroko? Tror det skulle kunna vara något.
Tänkte spontant på 673 men den kom ju 2016.Årets Panerai 2017 enligt er?
Jag vet inte om jag vill svara på den här frågan, men i allmänhet måste det väl ändå vara Blonzon?Årets Panerai 2017 enligt er?
Mm.. även BMG tech är med på min lista, trots att jag inte ens sett den IRL ännuJag vet inte om jag vill svara på den här frågan, men i allmänhet måste det väl ändå vara Blonzon?
Just ja. Jag tar BMG!Mm.. även BMG tech är med på min lista, trots att jag inte ens sett den IRL ännu
737an är också riktigt sexig...
![]()
Måste nog fundera lite själv också..
Förstår dig, 740 känns som en riktig @kmg klockaTänkte spontant på 673 men den kom ju 2016.
Sticker ut hakan och säger 740![]()
Om jag hade deg såFörstår dig, 740 känns som en riktig @kmg klocka![]()
Vad väntar du på?Man blir bara mer och mer sugen på en panerai speciellt sub![]()
Molto bene!