• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mycket snack och lite bilder. :)
20171106_105635-01-01-01.jpeg

(682)
Min "penna" för att byta straps har pajat. Toppen gick av. Känns inte så tålig, använder ni era eller ligger den bara i päronlådan?
https://www.kjell.com/se/sortiment/...elset/dibotech-skruvmejsel-med-28-bits-p40298

Jag köpte detta kit, använder inget annat. Om det är skruvmejsel vi pratar om :)

Upplever Luminor ägare problem med att det stora kronskyddet begränsar handledsrörelser i vardagen? Är det ivägen?

Upplever Luminor ägare problem med att det stora kronskyddet begränsar handledsrörelser i vardagen? Är det ivägen?
Jag har hört folk som klagar och som om de är inbitna paneristis kör klockan på andra handleden, men för mig är det verkligen inte i vägen. Du behöver nog prova.

Jag har hört folk som klagar och som om de är inbitna paneristis kör klockan på andra handleden, men för mig är det verkligen inte i vägen. Du behöver nog prova.
Det handlar i mångt och mycket om att inte köra bilhandlarhäng, utan ha klockan stadigt en bit upp på handleden (där klockor ska sitta). Eller hur @mårt ?

Njaa... jag har inte bilhandlarhäng ... men jag tycker inte att jag är sååå långt upp på underarmen direkt. Eller?

IMG_7859.jpg
Jag håller med. Den är inte så långt upp. Men jag tror en del tycker du har klockan uppe vid armbågen, de som är vara att ha små klockor som hänger och fladdrar nere på handleden.

Tillbaka
Topp