Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får ju fan inte ens säga nåt annat än att 2017 års bästa var The return of the Bronzo (det var ju trots allt då hela fyra år sen den förra ).Kom igen nu, enkelt val 2017!
PAM00700 LAB ID!
Kom igen nu, enkelt val 2017!
PAM00700 LAB ID!
Sådär säger ni bara för att ni har fått klämma på den. Era jävlar...Jag får ju fan inte ens säga nåt annat än att 2017 års bästa var The return of the Bronzo (det var ju trots allt då hela fyra år sen den förra ).
Men ja, coolast släpp 2017 var fan lätt Lab-ID
Sida 736!
Passar på att visa nya lädret från Bosphorus. Vad tycker ni?
Kände att jag ville ha något annorlunda och lite grövre mot vad jag tidigare kört. Man kommer ju rotera ändå..
Sida 736!
Kände att jag ville ha något annorlunda och lite grövre mot vad jag tidigare kört. Man kommer ju rotera ändå..
Är faktiskt lite besviken!Sida 736!
Fan det lät inte alls dumt, lite enhörningskuk på handleden!Är faktiskt lite besviken!
Trodde kryptokungen skulle visa upp något mer exklusivt, typ enhörningsförhud eller mammutläder!
Har knappt råd med ett asso för mina kryptoÄr faktiskt lite besviken!
Trodde kryptokungen skulle visa upp något mer exklusivt, typ enhörningsförhud eller mammutläder!
Fan det lät inte alls dumt, lite enhörningskuk på handleden!
Nope, det var extremt kryptiskt uttalande de gjorde när vi var i Neuchatel, som jag minns det så pratade de om ett samarbete med vad jag uppfattade som en företag baserat i Kalifornien och att mer kommer på SIHH 2018. Vet att Hans Dekkers fick lite arga miner från resterande Panerai-ansvariga i rummet men oavsett så var det sjukt vagt. Blir intressant och se nästa vecka om vi kan hitta lösningen på gåtan!@micke_s hört något mer om "företaget från California"?
Alltså fet är ju ett intressant ordval i en tråd där 42mm anses som absolut minimum Men jag är helt med dig, det är ett härligt paket som känns Panerai, bara att den då är mer gångbar storlek än motsvariga dykaren på 47mm. Go for it, generisk Rolex är ju en bra klocka men känslan i en Panerai är ju så enormt mycket roligareProvade PAM 682 i butik idag, holy moses vilken fet klocka. Satt som ett smäck på armen också, fick direkt lust att kasta Rolexen ut genom fönstret och slå till.
Ja alltså inte fet som i stor Fet som i alldeles perfekt storlek och extremt cool.Alltså fet är ju ett intressant ordval i en tråd där 42mm anses som absolut minimum Men jag är helt med dig, det är ett härligt paket som känns Panerai, bara att den då är mer gångbar storlek än motsvariga dykaren på 47mm. Go for it, generisk Rolex är ju en bra klocka men känslan i en Panerai är ju så enormt mycket roligare
Finns en på köp och sälj..Provade PAM 682 i butik idag, holy moses vilken fet klocka. Satt som ett smäck på armen också, fick direkt lust att kasta Rolexen ut genom fönstret och slå till.
Word!Ja alltså inte fet som i stor Fet som i alldeles perfekt storlek och extremt cool.
Det måste vara bäver. Det luktar bäver, som det gamla talesättet säger. Det mest exklusiva måste ändå vara äkta norrlandsbäver, när man vill vara för sig själv för en stund.
Vad är det mest exotiska skinn som använts för att göra strap?
Bäversvans:Det måste vara bäver. Det luktar bäver, som det gamla talesättet säger. Det mest exklusiva måste ändå vara äkta norrlandsbäver, när man vill vara för sig själv för en stund.
GillartDet måste vara bäver. Det luktar bäver, som det gamla talesättet säger. Det mest exklusiva måste ändå vara äkta norrlandsbäver, när man vill vara för sig själv för en stund.
682 (för liten för mig) och 736 (för dyr för mig)Årets Panerai 2017 enligt er?
Har knappt råd med ett asso för mina krypto
Lyxigt! Behöver du en manlig bordsdam är det bara att säga tillDå är man inbjuden av Panerai till SIHH 2018 och en kvällsmiddag, där de står för allt
Kul att man får någon uppskattning för att man handlade i deras Boutique (även om det endast var för att få tag i en Bronzo)
Grattis asshat!Då är man inbjuden av Panerai till SIHH 2018 och en kvällsmiddag, där de står för allt
Kul att man får någon uppskattning för att man handlade i deras Boutique (även om det endast var för att få tag i en Bronzo)