• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kom igen nu, enkelt val 2017!

PAM00700 LAB ID!

71FC5572-0FA6-4F2B-8919-D08A619228E9.jpeg

@micke_s hört något mer om "företaget från California"?
Nope, det var extremt kryptiskt uttalande de gjorde när vi var i Neuchatel, som jag minns det så pratade de om ett samarbete med vad jag uppfattade som en företag baserat i Kalifornien och att mer kommer på SIHH 2018. Vet att Hans Dekkers fick lite arga miner från resterande Panerai-ansvariga i rummet men oavsett så var det sjukt vagt. Blir intressant och se nästa vecka om vi kan hitta lösningen på gåtan! :)

Provade PAM 682 i butik idag, holy moses vilken fet klocka. Satt som ett smäck på armen också, fick direkt lust att kasta Rolexen ut genom fönstret och slå till.
MVIMG_20180110_134117.jpg
Alltså fet är ju ett intressant ordval i en tråd där 42mm anses som absolut minimum :) Men jag är helt med dig, det är ett härligt paket som känns Panerai, bara att den då är mer gångbar storlek än motsvariga dykaren på 47mm. Go for it, generisk Rolex är ju en bra klocka men känslan i en Panerai är ju så enormt mycket roligare :)

Alltså fet är ju ett intressant ordval i en tråd där 42mm anses som absolut minimum :) Men jag är helt med dig, det är ett härligt paket som känns Panerai, bara att den då är mer gångbar storlek än motsvariga dykaren på 47mm. Go for it, generisk Rolex är ju en bra klocka men känslan i en Panerai är ju så enormt mycket roligare :)
Ja alltså inte fet som i stor :D Fet som i alldeles perfekt storlek och extremt cool.

Tillbaka
Topp