Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis
Tackar! Det är min andra hehe.. bytte till mig en 000a för 1 vecka sedan men sålde den o köpte denna
Stort grattis! 111 är en fantastisk panna, en klassiker som leder in en till galenskaperna
Du; sluta nu...
Och jo; du har nog rätt. Känns som jag är ett levande bevis på detta.
Började med en 111:a i vintras. Sedan "din" 114 & snart (?) en 512:a...
Du är inte klar på långa vägar än!
Efter en vecka blev det en ny panna En panerai 111! Kan inte bli mer nöjd. Fick utöver 2 orginalband med ett militärgrönt och ett svart läder. Gummit är bland det bekvämaste jag burit.
Panna!Står mellan valet submariner eller någon panerai ..... hjärna säger rolex hjärtat säger panerai. ... jobbigt heheeh
Vad är det planerat att bli istället, en annan Panna, eller något annat?
Suktar efter annat så denna ligger löst till...
Vad är det planerat att bli istället, en annan Panna, eller något annat?
På tankestadiet just nu men två andra lutar det åt...Vad är det planerat att bli istället, en annan Panna, eller något annat?
Nu jävlar har det slagit hål i huvudet! Mesh....på en Panerai. Bu eller Bä?
Den är grymt snygg men för stor för min tunna handled.....faaan oxå
Suktar efter annat så denna ligger löst till...
Jag har fasen inga jättehandleder och denna bärs rätt mkt mindre än 47. Dessutom är den riktigt tunn, det är nog den bästa biten med den. Inte alls dum men ibland lustar man efter annatDen är grymt snygg men för stor för min tunna handled.....faaan oxå
Det där gillade jag skarpt! Men nu är mitt Mesh borta. Nu sitter det ett original strap på...sjukt sköntKikade igenom tråden och minns den gången jag satte på mitt ploprof mesh på pam24:an tyckte det lirade fint! Rockbandet för den delen också.
Djävligt rått och rätt. Så känns det, för mig mecht hela dagen.Kikade igenom tråden och minns den gången jag satte på mitt ploprof mesh på pam24:an tyckte det lirade fint! Rockbandet för den delen också.
Vill ha en 512a & en 590......
Fest i kväll!! Vad skaaaa man ha på sig!...