Chad
Silver
620... Uppfyller exakt allt och har en sjukt bra tavla (enligt mig)
Jo den är riktigt bra. Glömde nämna att jag helst vill ha en manuell. Tkr automatic på tavlan ser keff ut.
Samma med Due, är en 676 det lutar åt där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
620... Uppfyller exakt allt och har en sjukt bra tavla (enligt mig)
574/512?Jo den är riktigt bra. Glömde nämna att jag helst vill ha en manuell. Tkr automatic på tavlan ser keff ut.
Samma med Due, är en 676 det lutar åt där.
574/512?
Grymt, den där är svincool!! Grattis!Kommer givetvisvis en paketöppning senare men här e en preview på senaste förvärvet!
Min första svarta klocka
Min första Radiomir
Min första klocka köpt via kS (tack @Alf )
Min andra Panna
Pam505
Trodde som tidigare nämnt att jag aldrig skulle vilja äga en radiomir, men så dök denna upp i flödet!
Och den kunde jag inte släppa!!!
Ja jag har ju tidigare nämnt här i tråden att radiomir inte tilltalar mig men sen snubblade jag över denna och den kunde jag inte alls släppa!!Grymt, den där är svincool!! Grattis!
Kommer givetvisvis en paketöppning senare men här e en preview på senaste förvärvet!
Min första svarta klocka
Min första Radiomir
Min andra Panna
Pam505
Trodde som tidigare nämnt att jag aldrig skulle vilja äga en radiomir, men så dök denna upp i flödet!
Kul val och stort grattis!Kommer givetvisvis en paketöppning senare men här e en preview på senaste förvärvet!
Min första svarta klocka
Min första Radiomir
Min andra Panna
Pam505
Passade bra in med en svart i samlingenKul val och stort grattis!
Stort grattis!Kommer givetvisvis en paketöppning senare men här e en preview på senaste förvärvet!
Min första svarta klocka
Min första Radiomir
Min andra Panna
Pam505
Tack tackStort grattis!
Kul panna! Stort grattis!Kommer givetvisvis en paketöppning senare men här e en preview på senaste förvärvet!
Min första svarta klocka
Min första Radiomir
Min andra Panna
Pam505
Tvärtom ju Kul att ha en relativt ovanlig panna
Så kan man se det.Tvärtom ju Kul att ha en relativt ovanlig panna
Kan man få ett profilfoto på den där? Nyfiken på hur brett bandet är relativt hornen.
Du kommer att bli kärKommer givetvisvis en paketöppning senare men här e en preview på senaste förvärvet!
Min första svarta klocka
Min första Radiomir
Min andra Panna
Pam505
Mums glöm inte öppen 9a också! The way it was ment!
JappMums glöm inte öppen 9a också! The way it was ment!
Enligt önskemålKan man få ett profilfoto på den där? Nyfiken på hur brett bandet är relativt hornen.
Tack. Mycket väl avvägt.Enligt önskemål
Ja alltså 422 och 605 är nog fan en av de bästa contemporary duona som finns! Magisk!Bjuckar på några gamla bilder
Hur jävla fet var inte kombon....
Blir inte så mycket bättre...
Den här dubbeln var också ganska bra
Visst är saknaden där ibland, räcker för det mesta att kolla lite gamla bilder
Vs 127 och 203?Ja alltså 422 och 605 är nog fan en av de bästa contemporary duona som finns! Magisk!
Japp, vissa vänder på kronskyddet på sina 372 pga just dettaVs 127 och 203?
På tal om 127 kolla kronskyddet. Gått upp för mig att claspen kan sitta på både över och undersidan.
Drack den igår, blev så jävla full =/PAM & GT !