Tack så mycket! Jaaa visste inte tidigare att den fanns som 42:a. Har haft dålig koll på submersible.Satan va bra dendär är alltså, Grattis!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Jaaa visste inte tidigare att den fanns som 42:a. Har haft dålig koll på submersible.Satan va bra dendär är alltså, Grattis!![]()
Tack så mycket! Jaaa visste inte tidigare att den fanns som 42:a. Har haft dålig koll på submersible.
Den outades för exakt ett år sedan men lanserades / släpptes inte förrän i somras.Ni andra mer insatta för gärna rätta mig om jag har fel men 682 lanserades väl för något år sedan(?) så därför har den kanske den gått lite under din radar.![]()
Skulle säga att du hittar de roligaste banden utanför OEM. Surfa till Bosphorus Leather och hälsa Adem från migNoterar efter att ha blivit ägare till klocka med 24 mm-band att utbudet är mycket större än för klockor med 26 mm mellan luggarna. Nu jäklar ska det shoppas. Fast tanken har också slagit mig att bara köpa oem-band och så blir det färre band/ år.
Fan. Skulle man hälsat. Jag beställde igårSkulle säga att du hittar de roligaste banden utanför OEM. Surfa till Bosphorus Leather och hälsa Adem från mig![]()
Jag tror jag har en eller två strapsisar att dela med mig av också, om du vill ha.Noterar efter att ha blivit ägare till klocka med 24 mm-band att utbudet är mycket större än för klockor med 26 mm mellan luggarna. Nu jäklar ska det shoppas. Fast tanken har också slagit mig att bara köpa oem-band och så blir det färre band/ år.
Upp med bild!Btw, om någon vill köpa ett välskött och inte speciellt använt 26mm brunt asso, hör av er ... jag har nämligen 2. Känns lite onödigt.![]()
Det ska jag.Jag tror jag har en eller två strapsisar att dela med mig av också, om du vill ha.![]()
Tar det, vad ska du ha?Btw, om någon vill köpa ett välskött och inte speciellt använt 26mm brunt asso, hör av er ... jag har nämligen 2. Känns lite onödigt.![]()
du e så girigTar det, vad ska du ha?
Uhm. Jag gav 2K för det och har inte använt det mer än en gång.Tar det, vad ska du ha?
Ser ljust ut på hemsidan, har du ett live foto?Uhm. Jag gav 2K för det och har inte använt det mer än en gång.Så, vad ska du ge?
Det är ett mx00744J.
Din mamma är coolSista dagen med Panerai 632 innan min mamma tar över stafettpinnen
![]()
Såja - Its good to have you back!Dags för comeback på riktigt - 372
Ps det är dags för en rockad i samlingen och då behöver jag sälja min regatta (Pam253), hör av er om ni är sugna (ev byte med pengar åt mitt håll)
![]()
Det är hyggligt mörkbrunt. Jag lägger upp en annons vid tillfälle.Ser ljust ut på hemsidan, har du ett live foto?
Har ett mörkbrunt PV redan, kaka på kaka?
http://www.panerai.com/en/accessories/bracelets-and-straps/collections/pnmx00744j.html
Min nästa panerai blir nog en sub
Men detta är väl ett fint pris för någon som vill köra size 47? Kanske roligare än sub med?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3359/vara/1414384
Klart du ska ha 47mm![]()
Kommer nog sticka en bit från det låga. Iofs brutalt misshandlat yttre på den..Min nästa panerai blir nog en sub
Men detta är väl ett fint pris för någon som vill köra size 47? Kanske roligare än sub med?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3359/vara/1414384
Kommer nog sticka en bit från det låga. Iofs brutalt misshandlat yttre på den..
Mjo men sub verkar skoj med
Vart helt "off" från panerai
Sen såg jag en i helgen så var man tillbaka
Det var mest menat som en halvt hån då jag vet att vi jobbar i samma handledsklass
Tror dock det är dags att du ger dig på Panerai, suget har väl kommit och gått ett tag nu?