Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett år kvar ju, eller så inför man Blackpannafriday! Varje fredag?Spara den vänstra till Black Friday.
Helt rätt tänk! Den är riktigt snygg.Ett år kvar ju, eller så inför man Blackpannafriday! Varje fredag?
Riktigt fin den där !Det är därför jag har en 1312, men man kan ju fortfarande drömma om en renare referens med samma boett
Läste MILF lite fort...Morrn! TGIF!
Det där lila lädret va inte fult! Hade nog gjort sig fint på min 511WTF Panerai-tråden på sidan 2? Senaste inlägg kl. 08:57? Var är alla Paneristis? Ute och sätter sprätt på lönen?
TGIF, ha en riktigt trevlig helg alla!
Om de lägger till "extremely rare 1940's pre-Submariner Rolex diver in mint condition" i beskrivningen går den för 5 MSEKGissar att den går för mist 100k USD !
Är i Californien, så ligger 9 timmar efter hehe. Därav soliga bilder kl 02.13.WTF Panerai-tråden på sidan 2? Senaste inlägg kl. 08:57? Var är alla Paneristis? Ute och sätter sprätt på lönen?
TGIF, ha en riktigt trevlig helg alla!
Om du är i Californien så har du soligare bilder än vad vi kan åstadkomma här i Sverige alla timmar på dygnet...Är i Californien, så ligger 9 timmar efter hehe. Därav soliga bilder kl 02.13.
That ain't leather... it's crocodileDet där lila lädret va inte fult! Hade nog gjort sig fint på min 511
Ser ut som ett Due-strapThat ain't leather... it's crocodile
Hittade en gammal bild på hela. En riktigt skön färgklick såhär en fredag
Oj så snyggt! Vart hittar man ett sånt?That ain't leather... it's crocodile
Hittade en gammal bild på hela. En riktigt skön färgklick såhär en fredag
Du har rätt angående Due-faktorn, det är ju faktiskt frugans strap! En av eftergifterna man fick göra för att köpa klockan var att "hon också skulle få använda den". Sagt och gjort, klocka köptes och hon valde ett lila croc efter att ha provat just Due 677 i Panerai-boutiquen Kan även nämna att hon endast använt bandet i ca. 2 timmar innan hon tyckte Pannan kom i vägen för allt hon gjorde Så nu rastar jag den lite då och då när man känner sig lite extra fashionabel...Ser ut som ett Due-strap
Den köptes i en lokal strapbutik i Hong Kong, minns tyvärr inte vad namnet på den...Oj så snyggt! Vart hittar man ett sånt?
Det blir inte många likes.Mer inspiration
Peter.watchacc
Glömde den korallfärgade. Attans. Får förlita mig på sympati-likes.Det blir inte många likes.
Den där tavlan !!!!!
Du tänker på whiteboard-tavlan?Den där tavlan !!!!!