Det är ju lite kul då att det just nu finns en 372 och en 422 till salu på K&SDatum är okej men titan och, som du själv skriver, ”brun” tavla går bort. Börjar luta ganska tungt åt 372 med 422 tätt flåsande i nacken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju lite kul då att det just nu finns en 372 och en 422 till salu på K&SDatum är okej men titan och, som du själv skriver, ”brun” tavla går bort. Börjar luta ganska tungt åt 372 med 422 tätt flåsande i nacken.
Varför inte titan?Det är ju lite kul då att det just nu finns en 372 och en 422 till salu på K&S
Det är ju lite kul då att det just nu finns en 372 och en 422 till salu på K&S
De flesta av oss här har kommit till det stadiet vid något tillfälle så du är i goda händer.
Det är ju lite kul då att det just nu finns en 372 och en 422 till salu på K&S
Varför inte titan?
Detta ser ju ut dom sandwich, eller?
Men när jag kollar referensen på c24 har de flesta sausage tavla?! Finns den med båda?Stämmer bra det!
Jupp, de första serierna kom med sandwich, men liksom övriga Bettarinis är det sedan ett par år tillbaka sausage som gäller.. (Hälsar Palle från tuben på väg för att plocka upp en Panna )Men när jag kollar referensen på c24 har de flesta sausage tavla?! Finns den med båda?
Men när jag kollar referensen på c24 har de flesta sausage tavla?! Finns den med båda?
Jupp, de första serierna kom med sandwich, men liksom övriga Bettarinis är det sedan ett par år tillbaka sausage som gäller.. (Hälsar Palle från tuben på väg för att plocka upp en Panna )
Jag är ett kvarter från The usual panerai dealer suspects. MwahahahaJupp, de första serierna kom med sandwich, men liksom övriga Bettarinis är det sedan ett par år tillbaka sausage som gäller.. (Hälsar Palle från tuben på väg för att plocka upp en Panna )
Men bilden kommer från deras U.S. site. Skärmdump idag?560 hade smörgås fram till Q-serien om jag inte är ute och cyklar, dvs 2014.
De har visat fel förrMen bilden kommer från deras U.S. site. Skärmdump idag?
Gå in och ta en WS på en panna enligt mina kriterier ovan som jag kan dregla över!!Jag är ett kvarter från The usual panerai dealer suspects. Mwahahaha
Oh noes!Hade tyvärr otur vilket gjorde att planerat köp inte blev av . Ursäkta det som visade sig bli en omotiverad tease..
Men fortsättning följer!
Mm..Oh noes!
Mm..
På väg hem för att omedelbart sätta på mig Bronzon i ett försök till tröst..
Hade tyvärr otur vilket gjorde att planerat köp inte blev av . Ursäkta det som visade sig bli en omotiverad tease..
Men fortsättning följer!
Absolut!Skulle ni säga att man tar bort lite av 372'ans skäl om man går på en S-serie med Safir istället för Plexi?
Absolut!
Plexi är mys!
Det är jäkligt mycket mys och ger en viss värme på köpet. Brukar ni polera upp plexit själva?
Får du en repa så lite polywax och så är den borta men är man inte klumpig så får man inga repor eller nicks på plexi! min 372 var 2v i thailand och i somras i neapel utan att få en enda märke
Klumpig säger du.... Hmm... Safir kanske inte är så tokigt iallafall.
För de flesta risti så är safir helgerån på en 372. Bättre att sikta på plexi när det gäller andra hands värdet. Fast jag är ju lite färgad då jag säljer en 372 men de går för mer än safir på Panerai forumet.
Det var lite med glimten i ögat, håller med om att det känns rätt med plexi på 372, jag väger fortfarande mellan 422 och 372 så vi får se vart det slutar.
Bor du på västkusten så hojta till så får du kolla in min 372
Nej. Safir är underbart i utförandet på 422 och 372. Lite betryggande med safir då glaset är det som slås i saker och ting mest och då är det gött att veta att glaset är den hårdaste delen av klockan.Skulle ni säga att man tar bort lite av 372'ans skäl om man går på en S-serie med Safir istället för Plexi?