Sjukt underskattad panna det där.. Full ceramic case för under 50kVarje gång jag ser den undrar jag varför jag inte använder den oftare.
Jäkligt trevlig både till jeans och t-shirt och kostym, gärna med det svarta läderbandet till kostym.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt underskattad panna det där.. Full ceramic case för under 50kVarje gång jag ser den undrar jag varför jag inte använder den oftare.
Jäkligt trevlig både till jeans och t-shirt och kostym, gärna med det svarta läderbandet till kostym.
.. och en snabb photoshop, som vanligt.. Tavla från 687, case från 662, strap från 127 "Fiddy". Vad tycker ni?När tror ni för övrigt att vi får se en remake av 6154 "Egiziano Piccolo" ? Vet att vi har 662, men denna har lite annan färg och tavlan och painted dial..
Bilder lånade från nätet..
.. och en snabb photoshop, som vanligt.. Tavla från 687, case från 662, strap från 127 "Fiddy". Vad tycker ni?
Jag tycker.. och en snabb photoshop, som vanligt.. Tavla från 687, case från 662, strap från 127 "Fiddy". Vad tycker ni?
Hahaha, ska prova 690 caset sen. Kanske funkar ännu bättre.Jag tycker
1) du har för mycket tid, alt. är för bra på PS
2) den är snygg!
Grym!!!.. och en snabb photoshop, som vanligt.. Tavla från 687, case från 662, strap från 127 "Fiddy". Vad tycker ni?
.. och en snabb photoshop, som vanligt.. Tavla från 687, case från 662, strap från 127 "Fiddy". Vad tycker ni?
Du har vitgrön lysmassa.Vad är detta för färg på indexen egentligen? Jämför mot texten
@mårt vad säger du? Har jag ecruindex med grön lume?
Jaha. Trodde jag hade köpt på mig lite smyg-ecru. Men vit-grönt duger för mig.Du har vitgrön lysmassa.
Riktigt fint!Nytt läder från @MickeJ - riktigt nöjd. Ville ha något lite mer dressat och avsmalnande, detta läder var verkligen grymt bra. Tack Micke!
Nytt läder från @MickeJ - riktigt nöjd. Ville ha något lite mer dressat och avsmalnande, detta läder var verkligen grymt bra. Tack Micke!
Det lär vara 26/22.Detdär såg grymt bra ut, 24/22?
Det lär vara 26/22.
Har du fått låna den av mamma?Äntligen...
Panerai 632
Har du fått låna den av mamma?
Hahahaha underbart juh!Jag vet inte vad som är värst, hans samling, matlagning med fiddy eller vad han gör med den stackars 382:an..
Alltid sett bra ut!Hmm 422 börjar ju se bra ut
Någon runt city som finns nåbar för en kläm ?
Alltid sett bra ut!
Hahahaha underbart juh!
Vitgrön är det finaste så det mer än duger. Skönt med delade bakar här i tråden. Det ger lite dynamik.Jaha. Trodde jag hade köpt på mig lite smyg-ecru. Men vit-grönt duger för mig.
Den uppvikta kragen är värst.Jag vet inte vad som är värst, hans samling, matlagning med fiddy eller vad han gör med den stackars 382:an..
Asskön! Har för övrigt skrivit lite med honom. Bronzon är såld sen något år tillbaka. Numera bär han mestadels PatekJag vet inte vad som är värst, hans samling, matlagning med fiddy eller vad han gör med den stackars 382:an..