Johan_C
Silver
Grattis, sitter som en smäck, välkommen till 47MM klubben !Efter mycket om och men och en rejäl dos googlande. Så blev det visst en 422:a.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, sitter som en smäck, välkommen till 47MM klubben !Efter mycket om och men och en rejäl dos googlande. Så blev det visst en 422:a.
Bara att köpa! Nu har du ju beviset att 47 mm funkar på ~17 cm
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-pam736-limited-edt-300-pieces.87160/Har du kvar din superfina 736, säg till om det blir aktuellt att sälja !
Kommer hamna hos en lycklig själ! Wow vad den är bra.
Mm, den är ju det. Synd att man inte är rikKommer hamna hos en lycklig själ! Wow vad den är bra.
Herregud så ni håller på. Vad är det för fel med att äga en klocka mer än ett kvartal? Den är ju så fin.
Hahaha jag vet @stelah . Jag har problem.Herregud så ni håller på. Vad är det för fel med att äga en klocka mer än ett kvartal? Den är ju så fin.
Den familjen är stor.Hahaha jag vet @stelah . Jag har problem.
Va i helvete pojk!
Va i helvete pojk!
Hahaha jag vet @stelah . Jag har problem.
Så vad blir det härnäst? För jag misstänker att du inte kommer låta pengarna vila ?Hahaha jag vet @stelah . Jag har problem.
Börjar själv bli sugen på en Rad, har fastnat för 690, så jävla NICE !
Har för mig att det var någon på KS som har ägt en, skulle uppskatta lite feedback, hur var tavlan, skiftade den mycket beroende på ljus ?!
Efter mycket om och men och en rejäl dos googlande. Så blev det visst en 422:a.
Fan, sitter med en Rolle idag och så fort man kommer in här och kilar går suget från 0-100 på en panna...jaja blir ett snabbt byte när tillfälle ges
Det får vi se ...Så vad blir det härnäst? För jag misstänker att du inte kommer låta pengarna vila ?
När det går åt helvete på kryptofronten...Hahaha jag vet @stelah . Jag har problem.
När det går åt helvete på kryptofronten...
HahahahaNär det går åt helvete på kryptofronten...
Så tråkig.Det får vi se ...
Äh, kan fråga om tips här inne med.. Varit sugen på en ceramica alt. DLC/PVD.Så vad blir det härnäst? För jag misstänker att du inte kommer låta pengarna vila ?
Kör 643!Äh, kan fråga om tips här inne med.. Varit sugen på en ceramica alt. DLC/PVD.
Har tittat en del på 292 och 643..
Jag ska köpa vintage för pengarna och flyga ut över ängarna, när jag handlat tusen vintage ska jag köpa tusen till, att göra det man måste är att göra det man vill....Det får vi se ...
Äh, kan fråga om tips här inne med.. Varit sugen på en ceramica alt. DLC/PVD.
Har tittat en del på 292 och 643..
Fick hem ett par nya straps idag, gillade detta skarpt... visst är det obligatorisk med en bytabandpåpannan-whiskey när man pysslar?
Ja torsdag är ju ändå lill-söndag. Nice !
Ja det är sjukt. Så fort man kliver in här så blir det Panerai på.Otroligt fin den där tavlan! Kör!
Grattis vännen! Nu blev jag också jävligt sugen!
Jag gjorde också misstaget att gå in här och börja titta på bilder. Det är något med Panerai som får en att gång på gång bli biten.
Har svårt för stoppade band men det var grymt. Vad är det för band?Fick hem ett par nya straps idag, gillade detta skarpt... visst är det obligatorisk med en bytabandpåpannan-whiskey när man pysslar?