Snyggt! Det ser tunt ut? Sånt behöver jag till min 183Lagom till alla hjärtans dag köpte jag något litet & nätt. Men inget från Victorias secret utan från @MickeJ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Det ser tunt ut? Sånt behöver jag till min 183Lagom till alla hjärtans dag köpte jag något litet & nätt. Men inget från Victorias secret utan från @MickeJ!
Redan gjortRätt tunt, bara att PM:a @MickeJ
Precis, varannan skickar pm om 243 och den andra hälften om 388, men jag säger Nej aldrig, ingen får du!"Men alla Panerai ser ju likadana ut"
Får man fråga vilket band du har på denna bild? Sjukt snyggtDen limiterade gröningen (PAM736) kommer förmodligen få lämna då jag ligger ute med för mycket för tillfället. Helt ny, utplockad från Milano Boutiquen av mig. Legat i bankfacket sen dag 3. Håller gärna klockan inom familjen, så om någon här är intresserad , skicka PM!
Den gröna Radin är så vacker!!"Men alla Panerai ser ju likadana ut"
Det här bandetFår man fråga vilket band du har på denna bild? Sjukt snyggt
Inget annat än fett jävla bra!"Men alla Panerai ser ju likadana ut"
Tack! OEM dubbelvikt asso tror jag vi kom fram till att det var? Eller? @kmg @PJW @mårt @Palenkovich hjälp till härFår man fråga vilket band du har på denna bild? Sjukt snyggt
Panerai kallar det bara asso. Tror vi pratade om dubbelvikt för att det skiljer sig på denna punkt från övriga asso-band. Skulle kunna kalla det asso-pv också då pv:t har samma konstruktion. Jag känner mig löjligt flexibel.Tack! OEM dubbelvikt asso tror jag vi kom fram till att det var? Eller? @kmg @PJW @mårt @Palenkovich hjälp till här
Edit: never mind, såg att @kmg redan svarat
Bettarini-PV-asso it isPanerai kallar det bara asso. Tror vi pratade om dubbelvikt för att det skiljer sig på denna punkt från övriga asso-band. Skulle kunna kalla det asso-pv också då pv:t har samma konstruktion. Jag känner mig löjligt flexibel.
Alla hjärtans dag-hälsning från Deadpool?
Såg det. Du kommer bli så nöjd. Mitt börjar få lite patina. Blir spännande att se hur bandet är om ett halvår.Har precis köpt ett på Krons !
Vilket gummi har du? Jag tycker dragspelsgummit är bäst. Det får klockan att suga sig fast runt armen. Sen är det diskret med bara OP-loggan på varsin sida.Får inte riktigt till känslan med subgummit även om det är snyggt. Kör tillbaka till noname-asso som alltid är bra.
Ser ingen skillnad?"Men alla Panerai ser ju likadana ut"
Får inte riktigt till känslan med subgummit även om det är snyggt. Kör tillbaka till noname-asso som alltid är bra.
Det är det jag har. Det är ett grymt gummi rent objektivt, men jag tycker nog bara att klockan både är snyggare och sitter skönare med asso. Ska nog spara det oavsett och se om det kommer till användning om man ska hänga vid pool/strand i framtidenVilket gummi har du? Jag tycker dragspelsgummit är bäst. Det får klockan att suga sig fast runt armen. Sen är det diskret med bara OP-loggan på varsin sida.
Tycker det bandet passar bättre till Submersible. Detta (eller Rubber B) passar bättre till vanlig Luminor, enligt migDet är det jag har. Det är ett grymt gummi rent objektivt, men jag tycker nog bara att klockan både är snyggare och sitter skönare med asso. Ska nog spara det oavsett och se om det kommer till användning om man ska hänga vid pool/strand i framtiden
@marlunRiktigt snyggt kronskydd på alla Luminor med 1950-boetten med texten och det mer utsvängande "handtaget" (vetefåglarna vad det heter). Vad betyder texten "REG T.M."?
Edit: Skumt formulerat, menar varför de väljer att skriva ut det på kronskydden. Har de alltid haft texten på kronskydden eller vill de vara lite extra tydliga med att de har patent på designen?
Nej! 111 med sausage, 422 med sandwich (för du vet att du kommer köpa en 422 igen).Nästa in på tur känns som en Bettarini med sandwich med tanke på att Bronzo och Rad1930 med sausage finns hemma.
Konstaterar för 111:e gången att 111:an är för jäkla bra i all sin enkelhet. Blir nog till att sikta in sig på en sån när det beger sig.. @Compiss , din förra hälsar så gott.
Vad har du för fint ruffigt läder på den där?372 inför helgen