• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beställde 2 OEM på Krons idag, ett Svart PV o ett Ljust Asso,
Längtar till leverans !:)
48985633-51EE-4442-BFB2-BCC363632E79.png
F63582B5-A895-442D-9A21-FE20F0F16D4C.png

Varför fick den ryka? Blir det fler Panerai nu? :)

Patek var den bästa klockan jag haft men var sugen på att prova annat och kanske tänker mig en nyare årsmodell på Patek. Min var en 2011.

Gjorde smidig snabb affär här på forumet så jag bara körde på. Hade för 2 dagar sen ingen tanke alls på att sälja den alls men saker ändrar sig fort.

Nu leker jag med tanken att släppa Paneraien också och se vad man hittar för roligt. Hädelse i Paneraitråden :)

Varför fick den ryka? Blir det fler Panerai nu? :)
Misstänker att vattennöten inte hade mycket att hämta mot Pannan när det gällde känsla på armen.. :cigar::D

Patek var den bästa klockan jag haft men var sugen på att prova annat och kanske tänker mig en nyare årsmodell på Patek. Min var en 2011. Gjorde smidig snabb affär här på forumet så jag bara körde på. Hade för 2 dagar sen ingen tanke alls på att sälja den alls men saker ändrar sig fort. Nu leker jag med tanken att släppa Paneraien också och se vad man hittar för roligt. Hädelse i Paneraitråden :)

Edit: mycket riktigt hädelse på gång :eek:

Patek var den bästa klockan jag haft men var sugen på att prova annat och kanske tänker mig en nyare årsmodell på Patek. Min var en 2011.

Gjorde smidig snabb affär här på forumet så jag bara körde på. Hade för 2 dagar sen ingen tanke alls på att sälja den alls men saker ändrar sig fort.

Nu leker jag med tanken att släppa Paneraien också och se vad man hittar för roligt. Hädelse i Paneraitråden :)
Helt ok, bara du köper en annnan panna.
Säljer du länken separat? :)

Tillbaka
Topp