Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt mysig Väldigt diskret grön färgDen gröna ser ju tokmysig ut i det ljuset
Beställde 2 OEM på Krons idag, ett Svart PV o ett Ljust Asso,
Längtar till leverans !
Varför fick den ryka? Blir det fler Panerai nu?Är just nu OWG med denna, sålde min Patek igår.
Man är i rätt tråd varjefall!
Varför fick den ryka? Blir det fler Panerai nu?
Misstänker att vattennöten inte hade mycket att hämta mot Pannan när det gällde känsla på armen..Varför fick den ryka? Blir det fler Panerai nu?
Patek var den bästa klockan jag haft men var sugen på att prova annat och kanske tänker mig en nyare årsmodell på Patek. Min var en 2011. Gjorde smidig snabb affär här på forumet så jag bara körde på. Hade för 2 dagar sen ingen tanke alls på att sälja den alls men saker ändrar sig fort. Nu leker jag med tanken att släppa Paneraien också och se vad man hittar för roligt. Hädelse i Paneraitråden
Ca 3 veckor, en evighetNice... Hur länge får man vänta på ett oem Asso?
Den har vi saknat
Menar du att det finns något roligare än PaneraiNu leker jag med tanken att släppa Paneraien också och se vad man hittar för roligt. Hädelse i Paneraitråden
Grymt snygg !!
Ca 3 veckor, en evighet
Yup.Otroligt snygg, är det en 605? .
Ingen aning.@mårt aldrig egentligen tänkt på det förut men är din 605a en tribute till de mystiska silver-blåa vintagepannorna?
Helt ok, bara du köper en annnan panna.Patek var den bästa klockan jag haft men var sugen på att prova annat och kanske tänker mig en nyare årsmodell på Patek. Min var en 2011.
Gjorde smidig snabb affär här på forumet så jag bara körde på. Hade för 2 dagar sen ingen tanke alls på att sälja den alls men saker ändrar sig fort.
Nu leker jag med tanken att släppa Paneraien också och se vad man hittar för roligt. Hädelse i Paneraitråden
Helt ok, bara du köper en annnan panna.
Säljer du länken separat?
Hur är vikten med länken? Blir en del metall.Är just nu OWG med denna, sålde min Patek igår.
Man är i rätt tråd varjefall!
Hur är vikten med länken? Blir en del metall.
Det lär inte hända, men visst ge ett bra bud . Tror däremot några andra klockor säljs inom kort.Tänkte du skulle tröttna på din 682 sen kan vi snacka
Det lär inte hända, men visst ge ett bra bud . Tror däremot några andra klockor säljs inom kort.
@mårt aldrig egentligen tänkt på det förut men är din 605a en tribute till de mystiska silver-blåa vintagepannorna?