Hahaha. Har vi pratat om det här?Den stora frågan som dyker upp när man ser bilden är om du är en sån som limmar ihop briotågbanan...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha. Har vi pratat om det här?Den stora frågan som dyker upp när man ser bilden är om du är en sån som limmar ihop briotågbanan...?
Nej. Men du känns lite som en limmareHahaha. Har vi pratat om det här?
Jag förstår vad du menar. Min pappa limmade mitt Lego när jag var liten så jag står emot impulsen att limma Brio pga det.Nej. Men du känns lite som en limmare
Mmmmmm, favvorads
Orange är en av mina två favoritfärger (grön är den andra, what a shocker!). Tyvärr funkar orange inte lika bra på klockor, därför håller jag mig mest till grönt.Vad ska jag köpa:
Somrigt, roligt?
Eller tråkigt, snyggt?
Tycker man kan köpa lite kul färg oftast men köpa något som kostar hyfsat mkt bara för en kul färg...nä, jag hade gått på svartVad ska jag köpa:
Somrigt, roligt?
Eller tråkigt, snyggt?
Tycker man kan köpa lite kul färg oftast men köpa något som kostar hyfsat mkt bara för en kul färg...nä, jag hade gått på svart
Inget jag köpt...fick det till en panna.Tycker camo som du har (eller?) är ett roligt alternativ på sommaren!
Varför antingen eller när du kan få båda. http://rubberb.com/en/rubber-b-straps-for-paneraiVad ska jag köpa:
Somrigt, roligt?
Eller tråkigt, snyggt?
Inget jag köpt...fick det till en panna.
Edit: det var ju inte svar på din fråga. Nej. Jag tycker inte det är 2000kr kul
145 $ samt frakt, tull, moms så nästan 2000krOuch så dyrt!
Känns som det finns ganska roliga färgglada band från Micke J’s äldre kollektioner i ödla etc.
Var det inte på de där som färgmönstret gick bort ganska fort?145 $ samt frakt, tull, moms så nästan 2000kr
StämmerVar det inte på de där som färgmönstret gick bort ganska fort?
Köp svart nu, och komplettera med ett blått till sommarenVad ska jag köpa:
Somrigt, roligt?
Eller tråkigt, snyggt?
Utan snack en av de bästa moderna referenserna Eller, 399 då.
Här sitter man då, efter att ha bytt Panna, med ett gäng 24mm straps och behöver minst lika många tunna 26 millimeters till min nya Rad. Byte någon? PM:a i så fall.
Och det säger du nu ?Jag har ett beige shell cordovan 26-22 hyfsat tunt i ganska schysst kvalle - kan det vara av intresse? Byter det gärna mot vilket som av dina straps förutom velcrot, svarta kalvbandet eller tygbandet.
Absolut! PMJag har ett beige shell cordovan 26-22 hyfsat tunt i ganska schysst kvalle - kan det vara av intresse? Byter det gärna mot vilket som av dina straps förutom velcrot, svarta kalvbandet eller tygbandet.
När man är osäker på vilken klocka man ska ta med sig till jobbet tar man med båda