Yes, även bandet är icke-OEM .. Men det är ju så snyggtDet där är inte originalnånting. Varumärkesintrång om vi ska vara petiga Men väldigt fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, även bandet är icke-OEM .. Men det är ju så snyggtDet där är inte originalnånting. Varumärkesintrång om vi ska vara petiga Men väldigt fint.
Ooouufff... Riktigt jäkla snyggt! Säkert skönt också. Ser mjukt ut.Amen vafan.... Jag behöver inte fler straps
Det där är inte originalnånting. Varumärkesintrång om vi ska vara petiga Men väldigt fint.
Det hade det kunnat vara men i det här fallet är det inte så.Det skulle väl kunna vara ett OEM MX strap där man slaktat strappen och behållt spännet, alt nåt pre-v spänne? Jag har några sådana OEM straps..
Snyggt med brunt till!Snart så
(Pam682)
Det hade det kunnat vara men i det här fallet är det inte så.
Rockar 000a - och tänker på 372a...
Rätt färg annars, på paketet. Samma som på Paneraikepsen.Just nu är det bara ”augmented reality” från PostNord, men imorgon lär det bli en Panerai
Rätt färg annars, på paketet. Samma som på Paneraikepsen.
Paneraikepsen ser ut som en postnordkeps. Believe me. Vi kan nog begära fotobevis från en och annan härinne också...Är det en keps då blir min reality riktigt-riktigt illa-augmented I så fall blir det snarare en postnordkeps
Mycket snyggt.
Någon som har "bars" liggande? Skulle behöva ett par tunnare till min 512. Kostar några spänn på bukten...men då behöver man vänta
Dessa är lite för tjocka för att få plats i tuben på mitt nya strap
Det där är inte till 512.Någon som har "bars" liggande? Skulle behöva ett par tunnare till min 512. Kostar några spänn på bukten...men då behöver man vänta
Haha, du har så rätt i min iver fotade jag de andra...till 682! My badDet där är inte till 512.
Dum fråga kanske men måste du ha tuber? Går de inte att pilla ut?Någon som har "bars" liggande? Skulle behöva ett par tunnare till min 512. Kostar några spänn på bukten...men då behöver man vänta
Dum fråga kanske men måste du ha tuber? Går de inte att pilla ut?
Helt rätt. Men det går inte...har provat och den sitter helt fastDum fråga kanske men måste du ha tuber? Går de inte att pilla ut?
Helt rätt. Men det går inte...har provat och den sitter helt fast
Om det inte går med våld - använd mer våld. Så länge de inte är limmade borde du kunna trycka ut dem. Testa med en syl/pryl.Helt rätt. Men det går inte...har provat och den sitter helt fast
Det är riktigt jäkla jobbigt med tuber och bandstift i kombo. Har man inte borrade horn så går det ju inte alls. Och har man borrade horn är det klart jobbigare att få loss bandet, tycker jag. Så ... undvik?Helt rätt. Men det går inte...har provat och den sitter helt fast