• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Amen vafan.... Jag behöver inte fler straps :hungover:

28235232_1710304022361015_6152335261614266648_o.jpg
Ooouufff... Riktigt jäkla snyggt! Säkert skönt också. Ser mjukt ut.

Någon som har "bars" liggande? Skulle behöva ett par tunnare till min 512. Kostar några spänn på bukten...men då behöver man vänta :)
20180222_205945-01.jpeg

Dessa är lite för tjocka för att få plats i tuben på mitt nya strap :(

Någon som har "bars" liggande? Skulle behöva ett par tunnare till min 512. Kostar några spänn på bukten...men då behöver man vänta :)
20180222_205945-01.jpeg

Vanliga fjäderstift har jag jag mängder av men de där är väl för quick release eller är jag ute och cyklar?

20180222_205945-01.jpeg

Dum fråga kanske men måste du ha tuber? Går de inte att pilla ut?

Helt rätt. Men det går inte...har provat och den sitter helt fast :(
Det är riktigt jäkla jobbigt med tuber och bandstift i kombo. Har man inte borrade horn så går det ju inte alls. Och har man borrade horn är det klart jobbigare att få loss bandet, tycker jag. Så ... undvik? :)

Tillbaka
Topp