BästaDet tror jag inte vår heavenly father aka trådskaparen @Compiss tycker.. eller vad säger du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BästaDet tror jag inte vår heavenly father aka trådskaparen @Compiss tycker.. eller vad säger du
Synd tycker jag
Galet snyggt, bilden med. Alltid uppskattat när man fåt notis om att du bifogat en fil till tråden.Så här blev strutsbandet på 512.
Passar perfa, enligt mig
Fan. Jag. Måste. Ha.Ny Paneristi limited edition.. grön
@stelah har ju kört orginalkardborre, vet ej på rak arm om det finns kvar i nuvarande utbud.Jag vet att jag sett någon slags kardborreband här i tråden
Någon som vet vart man kan hitta såna?
Letade ref.nr, men hittade inget.Ny Paneristi limited edition.. grön
PAM911. Inte presenterad ännu. Läcka.Letade ref.nr, men hittade inget.
Vet du?
Jag vet att jag sett någon slags kardborreband här i tråden
Någon som vet vart man kan hitta såna?
Där fanns det! Då ska det nog inte vara några konstigheter att beställa
Kan dock vara som @PJW skriver att det inte går att beställa längre och att sidan inte är uppdaterad.
Kan vara klockan som gör att jag tar steget upp till 44 mmPAM911. Inte presenterad ännu. Läcka.
Kommer inte bli helt lätt att få tag på dock.. To say the least...Kan vara klockan som gör att jag tar steget upp till 44 mm
Kill my dreams, biatchKommer inte bli helt lätt att få tag på dock.. To say the least...
Kommer inte bli helt lätt att få tag på dock.. To say the least...
Haha, ni vet ju hur jag känner för grönt...Bara här i tråden är det väl 4-5 stycken som utryckt intresse och som med all säkerhet skulle nypa ett ex om man fick chansen.
Haha, ni vet ju hur jag känner för grönt...[/QUOTE
Schysst!Så här blev strutsbandet på 512.
Passar perfa, enligt mig
Ok, tack.PAM911. Inte presenterad ännu. Läcka.
No no no.. Detta är en Paneristi special edition, den sista från Bonati och teoretiskt någonsin..Ok, tack.
Såg inlägget om den på Paneristi.com, men kopplade inte ihop den med aktuell klocka.
Var det den som gjordes för Porsche Club America...?
Ok, sugen på den blir man i alla fall...No no no.. Detta är en Paneristi special edition, den sista från Bonati och teoretiskt någonsin..
Hursomhelst är den riktigt snygg, jag har skrivit upp mig på två tidigare Paneristi specialare men inte ens varit nära
Minst sagt sugen.....Ok, sugen på den blir man i alla fall...
736an på ikväll
Bosphorus Strapet heter MontanaÄr ute efter vintage strap som du har på 736:an. Var har du köpt det?
Jo de finns kvar i Panerais ordinarie sortiment. De finns att beskåda på panerai.com under accessoarer. Det som @Moorflax köpte av mig är nog det finaste. Kvalitén är densamma på alla, dvs mycket hög, men det @Moorflax köpte är mattare och mer nedtonat och diskret. De är dykarstraps så de passar för ett vått aktivt liv.@stelah har ju kört orginalkardborre, vet ej på rak arm om det finns kvar i nuvarande utbud.