• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Screenshot_20180224-080254.png
Screenshot_20180224-080250.png

04E4B450-9D84-464D-ACA5-06B93FCFB052.png
Jo de finns kvar i Panerais ordinarie sortiment. De finns att beskåda på panerai.com under accessoarer. Det som @Moorflax köpte av mig är nog det finaste. Kvalitén är densamma på alla, dvs mycket hög, men det @Moorflax köpte är mattare och mer nedtonat och diskret. De är dykarstraps så de passar för ett vått aktivt liv.

Det finns stekiga varianter med alligator också :)

man kanske skulle......kanske är det rätt tajmning nu när allas blickar vänder sig mot det nya gröna, kanske jag ska buda på de vita 300 m? :)

• Like
Reactions: Kim
Köpte de från combat-straps.com. Snackade med honom på instagram och lösta alla detaljer där :)

Ah ok! Har beställt av honom för typ 4-5 år sedan, struts då också faktiskt! Då tyckte jag iaf att det var lite i det styvaste laget men när jag pratade med honom för något år sedan sa han att hans struts-straps blivit mjukare nu för tiden. Hur känns ditt?

• Like
Reactions: Kim
Ah ok! Har beställt av honom för typ 4-5 år sedan, struts då också faktiskt! Då tyckte jag iaf att det var lite i det styvaste laget men när jag pratade med honom för något år sedan sa han att hans struts-straps blivit mjukare nu för tiden. Hur känns ditt?
Jodå det är mjukt, kunde kanske vara lite mjukare. Valde dock det tunnaste varianten som gick, alltså blev det ingen "padding" imellan. Skulle nog valt det om jag beställde nästa gång.

• Like
Reactions: Rey
Tillbaka
Topp