Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo de finns kvar i Panerais ordinarie sortiment. De finns att beskåda på panerai.com under accessoarer. Det som @Moorflax köpte av mig är nog det finaste. Kvalitén är densamma på alla, dvs mycket hög, men det @Moorflax köpte är mattare och mer nedtonat och diskret. De är dykarstraps så de passar för ett vått aktivt liv.
Här är det gula i gummi, just nu på en Radiomir. Det funkar till alla modeller. Radiomir går på ett nafs från dressklocka till dykare.
Nu har jag också dragit i varenda tråd som finns... Får se om någon lönar sig... Håller fortfarande tummarna för ryssenMinst sagt sugen.....
Har gjort vad jag kunnat idag, nu får jag ser hur långt det bär...
Länka på du.Osäker vad som sägs om länkar, men här är den, PAM911, man blir inte direkt mindre sugen
https://instagram.com/p/BfkJJvRl8h7/
Helt underbart band !!!!!!
Hmmm, surrade med Marcus, vad är det nu pågång !?Det var jag som var i telefon med Marcus när du handlade, kul att nästan "träffas"
Grattis till bandet, skitsnyggt!
Så här blev strutsbandet på 512.
Passar perfa, enligt mig
Sjukt snyggt! Vart har du köpt det strapet?
Vet inte vart @Kim köpt sitt men om du är intresserad av ett strutsband såg jag att @Maer har ett 24/22 till salu här: https://klocksnack.se/threads/handgjorda-klockband-uppdaterad-24-2.86067/
Bara som ett tips då jag själv tyckte det var grymt snyggt!
Tack för tips och omtanke! min 392 har tyvärr 22mm bandhorn så funkar inte med just den! Struts var riktigt schysst i den färgen!
Köpte de från combat-straps.com. Snackade med honom på instagram och lösta alla detaljer därTack för tips och omtanke! min 392 har tyvärr 22mm bandhorn så funkar inte med just den! Struts var riktigt schysst i den färgen!
Köpte de från combat-straps.com. Snackade med honom på instagram och lösta alla detaljer där
Sorry, har helt lagt ner alla typer av exotiska läder.
Jodå det är mjukt, kunde kanske vara lite mjukare. Valde dock det tunnaste varianten som gick, alltså blev det ingen "padding" imellan. Skulle nog valt det om jag beställde nästa gång.Ah ok! Har beställt av honom för typ 4-5 år sedan, struts då också faktiskt! Då tyckte jag iaf att det var lite i det styvaste laget men när jag pratade med honom för något år sedan sa han att hans struts-straps blivit mjukare nu för tiden. Hur känns ditt?
Prima köp broder!
Riktigt jävla bra!
Bazinga
Grattis!
Härligt! Grattis