Ypperlig Panna-(semester)-beater!Semester 2 veckor snart.. så nu ligger grönisarna i bankfacket i några veckor framöver... Från och med imorgon blir det 111 och bada för hela slanten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ypperlig Panna-(semester)-beater!Semester 2 veckor snart.. så nu ligger grönisarna i bankfacket i några veckor framöver... Från och med imorgon blir det 111 och bada för hela slanten
Indeed. Min 005a genomförde semestern med mycket vän godkänt i somras. Några goa bilder.Ypperlig Panna-(semester)-beater!
Skitful tavla. Sämsta jag sett.Väldigt nöjd med tavlan
Haha saknas bara lite sol på den såSkitful tavla. Sämsta jag sett.
Skämtar bara, helt sjuk
Supergo, grattis!Väldigt nöjd med tavlan
Väldigt nöjd med tavlan
Dags att sälja länken nu
Fantastiskt vad trevlig den här blev med nytt strap
183
Byteshandel i full fart??Wohoa. Panerai-fredag. Hejdå 359, hej 1359! Och tjena "mammas klocka"
Grattis, du gjorde helt rätt, riktigt fin 1359 !Wohoa. Panerai-fredag. Hejdå 359, hej 1359! Och tjena "mammas klocka"
Nja, jag sålde 359:an imorse vid 8-tiden i en skåpbil vid Gullmars. Med de pengarna traskade jag sedan in på Krons precis när de öppnade.Byteshandel i full fart??
Jag som alltid trott det var tjack som delades mellan skåpbilarna vid Gullmars. Tydligen så är det klockor!Nja, jag sålde 359:an imorse vid 8-tiden i en skåpbil vid Gullmars. Med de pengarna traskade jag sedan in på Krons precis när de öppnade.
Tack! Hade jag kunnat bära upp 47mm så hade jag haft en 422Blev riktigt bra! Nu går det till och med att jämföra din 183:a vs min 422:a
Super nice, grattis....
Mycket vackert! Är det bara jag eller den är tunnare än 359?
Nix; 1359 har det uppdaterade (och tunnare än P.9000) P.9010 och är 2,5mm tunnare. Dessutom är luggarna smalare..Mycket vackert! Är det bara jag eller den är tunnare än 359?
Ligger väl ute en på K&s?Om det är någon som sitter på en pam512 eller 574 och kan tänka sig att flippa så hör gärna av er!
Ligger väl ute en på K&s?