Tack!Grattis och välkommen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Grattis och välkommen!!
Det tackar vi för! Är ju inte lite nöjd och glad nu
Tavlan alltså! Mums
Det här är det mest följsamma av de jag har provat.Vet att vi diskuterade kardborrband - Jag testade 1024ans igår men tyckte det satt sådär. Finns det olika varianter?
TackGrattis och välkomnen, den är riktigt grym!
Den är så fin och en Panerai som gör sig riktigt bra i svart, tycker jag. Ett stort grattis!Det tackar vi för! Är ju inte lite nöjd och glad nu
Tavlan alltså! Mums
Grattis! Riktigt fin!Det tackar vi för! Är ju inte lite nöjd och glad nu
Tavlan alltså! Mums
Ha nu en grym smekmånad! Och slit den med hälsan!Det tackar vi för! Är ju inte lite nöjd och glad nu
Tavlan alltså! Mums
Den är så fin och en Panerai som gör sig riktigt bra i svart, tycker jag. Ett stort grattis!
Tack som fan!Ha nu en grym smekmånad! Och slit den med hälsan!
Tack!Grattis! Riktigt fin!
Det är väl mest samma sak som att köpa Rolex.. Gäller att vara försiktig bara.
- Kontrollera att cert matchar klocka
- Kolla så skicket är bra (nu är det ju en DLC panna så jag antar att det borde vara rätt lätt att se eventuella dings/repor)
- Fråga hur bra den håller tiden och när den servades senast (förmodligen aldrig då den är från 2014)
- Fråga om stickers följer med klockan (inte viktigt för mig, men många Paneristi vill ha)
- Kontrollera att säljaren är legit
- Det finns två ytterkartonger. Ytter-ytterkartongen i beige är inte alls viktig, det är den svarta som är lite mer viktig för vissa.
Är inte det samma metod som Rado använder för att skapa helkeramiska boetter?Jag tycker det kan vara lite kul att diskutera materialet på just denna model. Vad jag vet då är det inte DLC/PVD beläggning utan ”aluminium ceramic anodizing”.
Är inte det samma metod som Rado använder för att skapa helkeramiska boetter?
Så en hinna utanpå eller helt igenom?Nej, det är inte keramiken. Det är aluminium.
Så en hinna utanpå eller helt igenom?
Mycket bra, grattis!!Det tackar vi för! Är ju inte lite nöjd och glad nu
Tavlan alltså! Mums
Fan va jag e sugen på en sån riktigt snygg
Tack. Den är riktigt grym!Fan va jag e sugen på en sån riktigt snygg
Stiligt nu får du slutaTack. Den är riktigt grym!
Bjussar på en till
Erhm, wtf. Detta har jag missat. Köpt en ny panna??
Grattis!!!Det tackar vi för! Är ju inte lite nöjd och glad nu
Tavlan alltså! Mums
Jag la till 1000.Erhm, wtf. Detta har jag missat. Köpt en ny panna??
Måste gå tillbaka några sidor
Grattis!
Btw, när inte ens du ser att jag har köpt en ny panna så ger du verkligen min fru vatten på kvarnen...Erhm, wtf. Detta har jag missat. Köpt en ny panna??
Måste gå tillbaka några sidor
Grattis!