Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål gubbe! Snart dags för vinoSkål på er...
Det kan du fethajja ungtupp!!!Skål gubbe! Snart dags för vino
Din livsnjutare!Skål på er...
Gummi på 111a måste betyda bad och djupa dykAnd off we go
Enjoy resan broder!And off we go
Hah, I wish. Semester blir detTrevlig resa! Visst är det semester, eller kommer du tillbaka hem med en gröntavlad 111
Tackar <3Enjoy resan broder!
Djupa dyk vet jag inte... Men bad blir det iafGummi på 111a måste betyda bad och djupa dyk
Ha det fett bra nu gubben! Och håll beredskapen; semester har man bara från jobbetAnd off we go
Skönt o se att det bara blir snyggare med tiden !En lite mer rättvisande bild av färgen
Tack. Den är riktigt grym!
Bjussar på en till
620, 682, 655? Om du har normalt löjligt små handleder.Supervacker. Sitter perfekt på dig.
Tips på en panerai som funkar med löjligt små handleder? dvs mina.
620, 682, 655? Om du har normalt löjligt små handleder.
Handledsomkrets?Exakt så. Det har jag! Men alltid bra att överdriva så man slipper bli besviken! Kikar in dessa och tackar för tipsen.
Kör liknande lösning jag med. Ger även en lätt ton av doften. Gillart.1000 tack till @sherwan för denna låda. Jag bjuder på drickan nästa GTG
Perfekt strapförvaring. Äntligen kan jag kasta fryspåsarna
Är det min du menar? 090 är 44mm bettarini boettNu ligger det en 40 mm PAM090 i säljtråden. Det är inte varje dag så hugg den som letar efter en mindre Panerai.
Nä dra på trissor alltså...... nu blommar det i asfalten.... Nu händer det. Den tavlan går inte av för hackor. Kul!