Ja, det var din jag menade. Förlåt, jag både tänkte och gjorde en tokig bedömning. Nåja, fin 090 för lagomhandleder. Jag måste lära mig att tänka efter före.Är det min du menar? 090 är 44mm bettarini boett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det var din jag menade. Förlåt, jag både tänkte och gjorde en tokig bedömning. Nåja, fin 090 för lagomhandleder. Jag måste lära mig att tänka efter före.Är det min du menar? 090 är 44mm bettarini boett
Ja, det var din jag menade. Förlåt, jag både tänkte och gjorde en tokig bedömning. Nåja, fin 090 för lagomhandleder. Jag måste lära mig att tänka efter före.
Grattis, den skulle jag vilja klämma på. Skiljer den sig mot tidigare modeller? Är det fortfarande ETA eller sitter det ett inhouse inmonterat? Är det så undrar jag om höjden reducerats?PAM1024
Dags att jag mäter detta. En gång för alla. Får knappt plats med en 40mm.Handledsomkrets?
Det var du som inspirerade migKör liknande lösning jag med. Ger även en lätt ton av doften. Gillart.
För just det begreppet, att få plats med en 40mm, går ju inte att säga. Hur långt med det är mellan hornspetsarna är det avgörande och det är olika för olika 40mm-klockor.Dags att jag mäter detta. En gång för alla. Får knappt plats med en 40mm.
Jamenjustdet!Det var du som inspirerade mig
Du borde hitta någon bild från @micke_s på sin pam01000Är det någon som har kört submersible-gummit på en "vanlig" luminor och har några bilder på hur det ser ut?
Är det Accordion gummit vi pratar om?Du borde hitta någon bild från @micke_s på sin pam01000
Exakt!Är det Accordion gummit vi pratar om?
Haha riktigt bra!Drömplåt!
HAHA. Den där har ju jag ... alltså klockanDrömplåt!
Bara att slå upp ägaren via Transportstyrelsen och ge honom ett bud på bilen som han inte kan motstå!HAHA. Den där har ju jag ... alltså klockan
Tack för bilderna, ser bra ut! Blir sugen på att köpa ett så man kan variera lite mellan orginalgummit...Här är ett par på 01000
*host* Rubber B *harkel*Tack för bilderna, ser bra ut! Blir sugen på att köpa ett så man kan variera lite mellan orginalgummit...
För just det begreppet, att få plats med en 40mm, går ju inte att säga. Hur långt med det är mellan hornspetsarna är det avgörande och det är olika för olika 40mm-klockor.
En snabbare manöver är att mäta med en linjal från kant till kant på din handled, berätta denna siffra och sedan fråga exempelvis mig om modell XYZ passar. Men, kila ned till butik du, de är ju trevliga där med.Helt grön i detta - Sådan här info tar jag till mig. Tack. Tänkte kila ned till butik och testa några för att enklast hitta rätt modell.
Snyggt men på med länkenKör lite läder idag.
Den klockan känner jag igen
En 112a
Han är en av få som kan välja.Snyggt men på med länken
Visst är det störandeHan är en av få som kan välja.
Just Panerai så nä, men som klockälskare så är det ju alltid spännande!Det här med Basel ... det finns inget som en Paneristi ska bli till sig i brallan över, förutom att Anonimo släpper ny modellserie imorgon, va?
Det här med Basel ... det finns inget som en Paneristi ska bli till sig i brallan över, förutom att Anonimo släpper ny modellserie imorgon, va?
Man kan ju alltid hoppas !Just Panerai så nä, men som klockälskare så är det ju alltid spännande!