• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En snabbare manöver är att mäta med en linjal från kant till kant på din handled, berätta denna siffra och sedan fråga exempelvis mig om modell XYZ passar. :) Men, kila ned till butik du, de är ju trevliga där med.

Detta är vad jag älskar med forumet - Engagemang! Tackar för det. Är dock en velar(e) av rang så butik brukar vara bäst - Sedan är det ju ganska personligt också!

Passade på att dra ner massa watchbox videor innan flyget igår... Joshs nya panna är ren porr :woot::woot::woot:

Screenshot_20180304-202340.png
Vad är de för ref. På den där?

Bosphorus straps är ena jäkla stolpskott. De har stavat fel till min adress ganska ordentligt. Eftersom jag angav min mailadress också, som de dock lyckats med, så har UPS fattat att det är jag. Men ... i och med adressfelet så behöver jag ändra adress, och det har Bosphorus uppgivit som leveranskrav att jag inte får göra. UPS kanske kommer se mellan fingrarna med det här, men inte förrän de gjort sina 3 leveransförsök till en icke-existerande adress. Systemfel. :)

Bosphorus straps är ena jäkla stolpskott. De har stavat fel till min adress ganska ordentligt. Eftersom jag angav min mailadress också, som de dock lyckats med, så har UPS fattat att det är jag. Men ... i och med adressfelet så behöver jag ändra adress, och det har Bosphorus uppgivit som leveranskrav att jag inte får göra. UPS kanske kommer se mellan fingrarna med det här, men inte förrän de gjort sina 3 leveransförsök till en icke-existerande adress. Systemfel. :)
Segt! La min första order hos Bosphorus på 2 straps den 24 januari men har inte hört någonting än... hur lång tid brukar det ta?

Är det förresten någon som har frågat Nymans/Krons om de får in 911:an? Jag slängde ut en fråga till boutiquen i Hong Kong och inte ens världens största Panerai boutique hade fått in någon :(

Tillbaka
Topp