Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den fungerar till det mesta, från kapsylöppnare till att öppna isvakar med. Funderar på om det går att beställa skridskoslipning av kronskyddet. Det skulle kunna ge små pimpelhål vid piruetter.Med den där kan du alltid knacka upp en vak om du känner för dyka
Och vi får inte glömma sabreringDen fungerar till det mesta, från kapsylöppnare till att öppna isvakar med. Funderar på om det går att beställa skridskoslipning av kronskyddet. Det skulle kunna ge små pimpelhål vid piruetter.
Haha, är det så den 590 fick sin beryktade dingOch vi får inte glömma sabrering
( Bild tagen från forumet )
Min gamla 590 som misshandlades såHaha, är det så den 590 fick sin beryktade ding
Sådana bilder har en benägenhet att komma upp när den klockan ligger i säljtråden. Kul när det händer, sorgligt sen.Och vi får inte glömma sabrering
( Bild tagen från forumet )
Hej Johan. Vad är det för ref på den?
Vänsterhänt och i en Mazda, bra grejjer
Vänsterhänt och i en Mazda, bra grejjer
673Hej Johan. Vad är det för ref på den?
Risken är tämligen låg att jag kommer sälja den, men om jag gör det så ringer jag dig först, kompis.
Du har så många pannor, låt grabben komma in i värmen igenRisken är tämligen låg att jag kommer sälja den, men om jag gör det så ringer jag dig först, kompis.
@MaziK vill du köpa en Ferrari?Du har så många pannor, låt grabben komma in i värmen igen
RIKTIGT fin...
Den där marinan slår nästan allt annat!!!Dreamteam Lume shot!
Man tackar !RIKTIGT fin...
Håller med, den stannar i min ägo tills döden skiljer oss åt !Den där marinan slår nästan allt annat!!!
Den var fantastisk. Kul att se den på gtgn!Håller med, den stannar i min ägo tills döden skiljer oss åt !
Okej, nu har jag lyckats ändra adressen, och så frågade jag UPS om de kunde leverera till någon av deras ombud, men det har Bosphorus specat att de inte får, och jag måste även vara över 21 år gammal för att ta emot paketet (vilket iofs inte är ett problem, men va i helvete tänker de med). Så, nu behöver jag vara hemma en jobbdag (och gå miste om den inkomsten, så det blir ett dyrt band). Jag kommer pga det här kort sagt ALDRIG mer beställa från de här idioterna. Jag rekommenderar verkligen inte att ni andra beställer av dem heller.Bosphorus straps är ena jäkla stolpskott. De har stavat fel till min adress ganska ordentligt. Eftersom jag angav min mailadress också, som de dock lyckats med, så har UPS fattat att det är jag. Men ... i och med adressfelet så behöver jag ändra adress, och det har Bosphorus uppgivit som leveranskrav att jag inte får göra. UPS kanske kommer se mellan fingrarna med det här, men inte förrän de gjort sina 3 leveransförsök till en icke-existerande adress. Systemfel.