• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

6FEB9F2A-ACBB-4FE1-9B1F-4090A11A1B4E.jpeg

Bosphorus straps är ena jäkla stolpskott. De har stavat fel till min adress ganska ordentligt. Eftersom jag angav min mailadress också, som de dock lyckats med, så har UPS fattat att det är jag. Men ... i och med adressfelet så behöver jag ändra adress, och det har Bosphorus uppgivit som leveranskrav att jag inte får göra. UPS kanske kommer se mellan fingrarna med det här, men inte förrän de gjort sina 3 leveransförsök till en icke-existerande adress. Systemfel. :)
Okej, nu har jag lyckats ändra adressen, och så frågade jag UPS om de kunde leverera till någon av deras ombud, men det har Bosphorus specat att de inte får, och jag måste även vara över 21 år gammal för att ta emot paketet (vilket iofs inte är ett problem, men va i helvete tänker de med). Så, nu behöver jag vara hemma en jobbdag (och gå miste om den inkomsten, så det blir ett dyrt band). Jag kommer pga det här kort sagt ALDRIG mer beställa från de här idioterna. Jag rekommenderar verkligen inte att ni andra beställer av dem heller. :)

Tillbaka
Topp