• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

@MaziK skönt att höra att dom tog sig tid att prata med dig, jag försökte få besked om min idag med svaret att jag måste ta kontakt med Nymans för att få svar. Tur att Tim kommer tillbaks till jobbet imorgon.

@MaziK skönt att höra att dom tog sig tid att prata med dig, jag försökte få besked om min idag med svaret att jag måste ta kontakt med Nymans för att få svar. Tur att Tim kommer tillbaks till jobbet imorgon.

Tjena
Ja det är skönt att de vill föra en diskussion. I och med att du köpt din via Nymans så är det nog klokast att ta det igenom dem

Kan vara så, som jag har sagt tidigare så har Nymans skött allt riktigt fint på alla sätt och vis. Ville bara höra hur det går men jag får väl ge mig till tåla.

Det var inte överjävligt :D frågan är som sagt om man får tag på någon till det priset
Kollar en del på Panieristi, och där har jag nog bara sett en eller två till salu än, så enkelt blir det inte.
Fanns en för $11 500 i Januari.
Tror dock det bör finnas några handlare globalt som har en tillgänglig...så bara att jaga!:)

Senast ändrad:
Kollar en del på Panieristi, och där har jag nog nara sett en till salu än, så enkelt blir det inte.
Tror dock det bör finnas några handlare globalt som har hemma...så bara att jaga!:)

Tjena

Det är bara en AD som säljer den eller är det gråhandlare du tänker på? Då lär det vara ett annat pris :D

image.jpg
Man kunde ju ha det sämre!:D

Tillbaka
Topp