Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@MaziK skönt att höra att dom tog sig tid att prata med dig, jag försökte få besked om min idag med svaret att jag måste ta kontakt med Nymans för att få svar. Tur att Tim kommer tillbaks till jobbet imorgon.
De får väl ragga upp en 569 eller 605 åt dig @MaziK
605 ska enligt vad jag har hört släppas i 99ex årligen. Som jag skrev tidigare i tråden så har jag satt upp mig på väntelista, bara att du mailar firenzebutiken. ☺Hehe 605 blir nog jobbigt om de inte vill tillverka nr 100 till mig
Är det så, trodde det bara var 99 totalt ever...605 ska enligt vad jag har hört släppas i 99ex årligen. Som jag skrev tidigare i tråden så har jag satt upp mig på väntelista, bara att du mailar firenzebutiken. ☺
Är det så, trodde det bara var 99 totalt ever...
Vad listar den?
Ligger på eBay för 13k usd.
Oklart list, Bronzo t.ex listar 88700kr..
8800€ fick jag som uppgift.Är det så, trodde det bara var 99 totalt ever...
Vad listar den?
8800€ fick jag som uppgift.
Kollar en del på Panieristi, och där har jag nog bara sett en eller två till salu än, så enkelt blir det inte.Det var inte överjävligt frågan är som sagt om man får tag på någon till det priset
Kollar en del på Panieristi, och där har jag nog nara sett en till salu än, så enkelt blir det inte.
Tror dock det bör finnas några handlare globalt som har hemma...så bara att jaga!
Tänker nog främst på gråhandlare eller privatpersoner som köpt hos källan.Tjena
Det är bara en AD som säljer den eller är det gråhandlare du tänker på? Då lär det vara ett annat pris
Har mailat Firenze-butiken nuNär jag besökte Florens butiken i vintras så fanns 605 tillgänglig, alla är dock bokade men det är en hel del avhopp, kontakta butiken och be att få komma på väntelista, sen är det bara ligga på, jag ska ner i höst så jag kan kolla då
Ja det kan man. Man kan åka tåg...Man kunde ju ha det sämre!
Man kunde ju ha det sämre!
Ja det kan man. Man kan åka tåg...
Ah fan sorryJa man kan vara utan en Panna
går att ha det mycket mycket värre vi är väldigt väldigt lyckligt lottadeAh fan sorry
Det försvann en ur mitt svar.går att ha det mycket mycket värre vi är väldigt väldigt lyckligt lottade