Fuck det blev Absolut Sjövatten istället för någon fin klar färgFina kontraster
För att ge bilden sammanhang
Skittleshots!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fuck det blev Absolut Sjövatten istället för någon fin klar färgFina kontraster
För att ge bilden sammanhang
Skittleshots!
Fuck det blev Absolut Sjövatten istället för någon fin klar färg
Tycker detta blev rätt bra... Vad säger ni?
Bra eller anus?
Bra eller anus?
Snygg färg som antagligen kommer både se och sitta snyggare om ett tag när det blivit lite slitetTycker detta blev rätt bra... Vad säger ni?
Bra eller anus?
Vad har du för härligt strap på den?Mata inte änderna!
Det är ett orginal band köpte det när jag var i staterna. Hittade det på Panerais hemsida.Vad har du för härligt strap på den?
Ser ut som ett AssolutamenteVad har du för härligt strap på den?
Bra eller anus?
Det är ett orginal band köpte det när jag var i staterna. Hittade det på Panerais hemsida.
http://www.panerai.com/en/accessori...42+MM&buckle-type=&buckle-size=&submit=Search
Tyckte det såg ut som det. Synd att det inte passar till min 111Det är ett orginal band köpte det när jag var i staterna. Hittade det på Panerais hemsida.
http://www.panerai.com/en/accessori...42+MM&buckle-type=&buckle-size=&submit=Search
Visst finns det Assolutamente som är 24mm brett och passar en 44mm Panerai 111.Tyckte det såg ut som det. Synd att det inte passar till min 111
Visst finns det Assolutamente som är 24mm brett och passar en 44mm Panerai 111.
Snyggt säkert ännu bättre när det slits lite
Jodå, 005a på nato har man ju kört ett antal ggr =)
Precis...vet det eftersom jag haft ett, och även sålt det här.
Precis...vet det eftersom jag haft ett, och även sålt det här.
Så det var alltså ingen fråga, utan ett påstående...så jag skulle nog avslutat med ett utropstecken istället för punkt!
Ingen fara, det var jag som var otydlig!Ok, såg det nu
Jag kollade bara på länken i posten ovan och där specades det vilka klockor som passade till. Trodde jag. Får ta och kika runt lite mer noggrant. Är jäkligt sugen på ett sådant, tycker det är ett av de snyggaste...Ingen fara, det var jag som var otydlig!
Snyggt!Jodå, 005a på nato har man ju kört ett antal ggr =)
Jaha Paneristis, börjar äntligen åtminstone lukta lite köp. Kör en liten minipoll här i tråden.. 510 eller 590? Har förbaskat svårt att bestämma mig.. Bortsett från urtavlan är det samma klocka med samma verk, samma boett etc.. I övrigt har 510 sandwich till skillnad från 590. 510 är vanligare (=tråkigare?), men tröttnar man på 590:s übercoola tavla fortare? För mycket text med den lilla textcirkeln? (Iofs stör sig vissa på "8 days"-texten på 510 också..) Samma listpris, men 590 är en ny modell, betydligt svårare att få tag på och lär kosta mig ett antal tusenlappar mer.. Decisions decisions..
510:
590:
Hade 590 haft sandwichtavla hade det varit ett enklare val!
Som det ser ut nu tycker jag det är jämt mellan 510 och 590, det är bara att avgöra om avsaknaden av sandwichtavla är en dealbreaker eller inte.
Äh, sandwich är ingen dealbreaker tycker jag, har aldrig saknat det på min 002. Snarare är det fakepatinan på 590 som avgör, är man bekväm med det så är det inget snack, den är coolare på alla sätt!Hade 590 haft sandwichtavla hade det varit ett enklare val!
Som det ser ut nu tycker jag det är jämt mellan 510 och 590, det är bara att avgöra om avsaknaden av sandwichtavla är en dealbreaker eller inte.
Hmm...tycker inte jag.Äh, sandwich är ingen dealbreaker tycker jag, har aldrig saknat det på min 002. Snarare är det fakepatinan på 590 som avgör, är man bekväm med det så är det inget snack, den är coolare på alla sätt!