• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Spanat på denna sedan watchout och nu kunde jag inte hålla mig längre. Välkommen PAM684 :)
Trevlig fredag!
5CD74761-4C75-422A-A5BF-3889093B810E.jpeg

Riktigt tjusig, trevlig helg!

Jag vill testa Panerai igen och tänkte be om lite hjälp. Min budget ligger runt 30-40.000:-. Storleksmässigt gillade jag verkligen den 590 som jag hade en sväng, mindre är inga problem - men större blir det. Pannorna med vridning faller mig inte i smaken.

Vilka modeller bör jag leta efter?

Jag vill testa Panerai igen och tänkte be om lite hjälp. Min budget ligger runt 30-40.000:-. Storleksmässigt gillade jag verkligen den 590 som jag hade en sväng, mindre är inga problem - men större blir det.

Om det är Luminor du är ute efter...

000, 005, 111, 112, 510, 560, 590....

Har du några preferenser? Sandwich eller sausage tavla? Stål eller titan?

Jag vill testa Panerai igen och tänkte be om lite hjälp. Min budget ligger runt 30-40.000:-. Storleksmässigt gillade jag verkligen den 590 som jag hade en sväng, mindre är inga problem - men större blir det. Pannorna med vridning faller mig inte i smaken.

Sträck din budget lite till och ta 422:an som ligger i säljtråden. Det finns väl inget hetare just nu, om du kan tänka dig en 47 mm förstås.

Burit VC på jobbet idag. Hur snabbt efter att jag kom hem tror ni inte en av Pannorna åkte på och fick följa med till lokala osthandeln :D
...och ja, det blev den senaste in. Tror folk i tråden får leva med lite extra bombning av 911 nu när vi är tre st som fått in på kort tid :)

IMG_3333.JPG

Tillbaka
Topp