• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Solig bild
121A0143-D916-4D5D-8551-59E97BA482F5.jpeg

Hur kär är man i ett armband när man skaffar 2 extra typ likadana? Har två paket på ingång :)
A950BDEC-D10D-41D1-A0C8-70B0455FEDF7.jpeg

Och en annan grej, också lite OT. Hade en annons ute efter detta armband i flera månader på ett annat forum. Flera personer erbjöd liknande men inte alls samma band för massor med pengar. Helt plötsligt hörde en kille av sig och sa att han hittat ett begagnat likadant på ett annat lokalt forum och köpt det åt mig :) Jag känner inte honom och han ville bara ha vad det kostade honom plus frakt, sammanlagt 400 spänn. Fabulous.
Då kan du väl sälja ett av dem?:)

Hej på er alla Paneristis. Är det någon som kan svara på vad denna dial heter? Jag har en väldigt tydlig sandwich-dial på min 359a. Visst ser den lite nedsänkt ut? Detta är en R-serie, alltså 2015, om jag har flrsförs det rätt.
IMG_20180411_174425.jpg
Painted dial! Det stämmer bra att 510 fick painted dial vid R-serien. Inget konstigt där.

Nu vill jag ju egentligen inte bjuda Panerai-tråden på inlägg. Ni har redan alldeles för stor ledning...

Men hur som haver. Om jag skulle vilja veta mer om Luminor daylight pam250 (tror den heter specifikt så) , finns det någon bra site att nörda in sig på om specifika Panerai-modeller? När introducerades modellen, urverk, historia etc.

Tack på förhand

Ps. Välkomna in till Bratte-tråden anytime my friends :cool:

Nu vill jag ju egentligen inte bjuda Panerai-tråden på inlägg. Ni har redan alldeles för stor ledning...

Men hur som haver. Om jag skulle vilja veta mer om Luminor daylight pam250 (tror den heter specifikt så) , finns det någon bra site att nörda in sig på om specifika Panerai-modeller? När introducerades modellen, urverk, historia etc.

Tack på förhand
Ps. Välkomna in till Bratte-tråden anytime my friends :cool:
Varsågod!
http://www.paneraisource.com/watch_details/Contemporary_42.html

Tillbaka
Topp