En överdrivet god cigarr anstår en så dignitär Panerai. Helt i sin ordning.Firande nyförvärvet med en cigarr av överraskande god kvalitet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En överdrivet god cigarr anstår en så dignitär Panerai. Helt i sin ordning.Firande nyförvärvet med en cigarr av överraskande god kvalitet
![]()
Vem säger att man måste köpa en 911 för att få 44mm, sandwich, 3 istället för datum och guldvisare
Äntligen!!Skäms, sida 3. Jag får lösa det med min 312a.
![]()
Väldigt tjusigt det bandet! Vart har du fått tag i det?Äger endast 2 klockor just nu, varav en är på påhälsning i Geneve för service. Det är med fasa jag konstaterar att en vacker dag måste jag bli utan denna en period. Hur fan ska det gå? Hua! Långt dit åtminstone.![]()
Tackar! Det är från peter.watchacc StrapsVäldigt tjusigt det bandet! Vart har du fått tag i det?
Nice, men jag förstår att färgen är svår att få med på bild. Är det orange canvas eller ser jag tokigt?Fick ett nytt strap på posten av @Maer
Bandet ”skiner” inte fullt så mycket som bild 1 visar, utan passar väldigt bra till klockan!
![]()
![]()
Nice, men jag förstår att färgen är svår att få med på bild. Är det orange canvas eller ser jag tokigt?
Ok, då såg jag det i hans tråd. Fota med ryggen från solenCreme/biege sen åt mer ljusbrun nyans, men bandet skiner upp i solen![]()
Ok, då såg jag det i hans tråd. Fota med ryggen från solenKul var det iaf och somrigt.
Tavlan(!)PAM694 är ju rätt jävla bra asså. Bucherer edition limiterad till 100 ex
![]()
![]()
![]()
![]()
Har kollat lite på hans! Fantastiska! Hur handlar man av honom?Tackar! Det är från peter.watchacc Straps
Här verkar vara utbudet nu:Har kollat lite på hans! Fantastiska! Hur handlar man av honom?![]()
Snyggt! Vad brukar leveranstiden ligga på?Här verkar vara utbudet nu:
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7522567&rid=0#msg_7522567
Du kan maila honom på [email protected] (mkt trevlig och serviceinriktad kille)
Jag betalade via PayPal. Osäker om fler betalningsalternativ erbjuds.
Så jäkla avundsjuk är jag. Är den lika bra i verkligheten?Fantastiskt vårväder - someone please call 911!
![]()
Så jäkla avundsjuk är jag. Är den lika bra i verkligheten?