Den hade jag glömt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den hade jag glömt
Inte så lätt iom att den typ aldrig diskuteras eller syns hos svensk AD. Du är förlåten.Den hade jag glömt![]()
Inte så lätt iom att den typ aldrig diskuteras eller syns hos svensk AD. Du är förlåten.
+1 på den, alternativt tips på var man kan få tag på såna. 22mm och 24mm är jag ute efter.Någon av er som sitter på ett no name-spänne likt nedan (polerat och screw in) och som kan tänka sig att sälja?
Jag köpte senast från straps-co. Tror du inte jag råkade klicka hem ett med vanlig pin istället för screw-in!? Dock helt ok i övrigt.+1 på den, alternativt tips på var man kan få tag på såna. 22mm och 24mm är jag ute efter.
Hur lång tid tog det att få hem spännet?Jag köpte senast från straps-co. Tror du inte jag råkade klicka hem ett med vanlig pin istället för screw-in!? Dock helt ok i övrigt.
Pallar inte att köpa därifrån igen f.t....
Ibland är en panna för bra, I know that feel.![]()
Börjar jag bli långtråkig?
Det är väldigt svårt nu att inte plocka upp den här varje morgon.Ibland är en panna för bra, I know that feel.
De tidigaste serierna är så jäkla bra; riktigt bra fångst och till ett trevligt pris!Dagens panerai 024 A serie
![]()
Typ 2 veckor om jag minns rätt. Men det gick bra i övrigt. Ingen frakt.Hur lång tid tog det att få hem spännet?
Hittade inget sätt att byta till skruvat spänne..Typ 2 veckor om jag minns rätt. Men det gick bra i övrigt. Ingen frakt.
Grym fångst, grattis!Dagens panerai 024 A serie
![]()
De tidigaste serierna är så jäkla bra; riktigt bra fångst och till ett trevligt pris!
Grym fångst, grattis!
Såg också det. Handlar om tillfälligheter och hitta rätt köpare. Jag har ute min 736 för 70. Samtidigt vet jag att watchbox sålde en för 105 för ett par veckor sen.Undrar om det var fel på säljare eller klockan när jag hade den till salu för 33->32->31 i somras![]()
Någon av er som sitter på ett no name-spänne likt nedan (polerat och screw in) och som kan tänka sig att sälja?
![]()
+1 på den, alternativt tips på var man kan få tag på såna. 22mm och 24mm är jag ute efter.
Mm, minns det. Redan från start ett underpris; då ska vi inte ens snacka om 31k.Undrar om det var fel på säljare eller klockan när jag hade den till salu för 33->32->31 i somras![]()
Hur jäkla coolt vart inte detta ?? tack #MJleather
Då gevärsrem från 1870 med flottans stämpel(kattfot), nu återfödd som armband till min Panna, sjukt nöjd
![]()
![]()
![]()
Det blev ju riktigt snyggt, vad kul att ni fick till det!Hur jäkla coolt vart inte detta ?? tack #MJleather
Då gevärsrem från 1870 med flottans stämpel(kattfot), nu återfödd som armband till min Panna, sjukt nöjd
![]()
![]()
![]()
Jävligt mystisk bugg. Står att du citerat mitt inlägg, men hittar inte mitt inlägg någonstans.Det blev ju riktigt snyggt, vad kul att ni fick till det!