• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon av er som sitter på ett no name-spänne likt nedan (polerat och screw in) och som kan tänka sig att sälja?
upload_2018-4-10_14-32-57.png

+1 på den, alternativt tips på var man kan få tag på såna. 22mm och 24mm är jag ute efter.
Jag köpte senast från straps-co. Tror du inte jag råkade klicka hem ett med vanlig pin istället för screw-in!? Dock helt ok i övrigt.
Pallar inte att köpa därifrån igen f.t....

Någon av er som sitter på ett no name-spänne likt nedan (polerat och screw in) och som kan tänka sig att sälja?
upload_2018-4-10_14-32-57.png

+1 på den, alternativt tips på var man kan få tag på såna. 22mm och 24mm är jag ute efter.

Jag har 4 x 22mm borstade och 2 x 24mm borstade. Bra kvalitet, tjockt gods typ som din bild. De var dyra i inköp men jag använder dem aldrig, om någon vill ta alla på ett bräde gör jag gärna ett vettigt pris. :)

EDIT: De är såklart nya och inplastade

Tillbaka
Topp