• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Satt och slökollade på Graham Norton show lite tidigare och noterade att Claudia Winkelman bär en rätt bastant klocka i ett klipp...
Pam.jpg

Vågar inte uttala mig om modell men det ser ju onekligen inte dåligt ut! Snabb googling och det verkar inte vara en engångsföreteelse heller..
article-0-0CE35B2A00000578-907_468x711.jpg
bmpyrjryz2bz.png

zz1FLNo.jpg

Den här dök upp i en instagram-sökning. 572 om jag inte är ute och cyklar (vilket jag inte är, se nedan). Oklart vilken stad, men säkert Hong Kong eller liknande. Ni som är beresta vet säkert. Själv åker jag pendeltåg.

Satt och slökollade på Graham Norton show lite tidigare och noterade att Claudia Winkelman bär en rätt bastant klocka i ett klipp...
Pam.jpg

Vågar inte uttala mig om modell men det ser ju onekligen inte dåligt ut! Snabb googling och det verkar inte vara en engångsföreteelse heller..
article-0-0CE35B2A00000578-907_468x711.jpg
Det är en datumbubbla på den där, så det är säkert en Luminor 40mm som jag inte kan numret på för jag är så ointresserad så det gör ont :D

Förresten. Den här bilden stör mig något oerhört. Har inget emot Nicole Kidman, men ... gaaah.
upload_2018-4-23_21-26-44.png

Tillbaka
Topp