Någon som ägt/äger en sån här? PAM025.
44mm, titan och våffla - jävlar vad fet
![]()
Finfin! Gillar min stenhårt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som ägt/äger en sån här? PAM025.
44mm, titan och våffla - jävlar vad fet
![]()
Det var snyggt!Är det sommar nu?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Fin, men blir lite för mycket prylar på tavlan för mig.Du ska ha en 233a
Ljuger lite och säger att jag inte alls saknar Panerai nu när sommaren närmar sig på allvar![]()
Mycket fint. Att du vågar ta med en panna till ... ja ... eller rättare sagt utanför Sverige.Donau, Budapest!
![]()
Perfekta semesterklockan ju!Mycket fint. Att du vågar ta med en panna till ... ja ... eller rättare sagt utanför Sverige.![]()
Försäkringsmässigt, tänkte jag. Om jag förstått saken rätt så är det ytterst få försäkringar som gäller utanför Sverige.Perfekta semesterklockan ju!
Sälj dem andra å skaffa en radiomir också! Känslan kommer inte gå över!Jag är lite besviken!
Efter att jag fick min 422 så har alla andra klockor i normal herr storlek (ca 40mm) upplevts som damklockor... måste sälja av mina andra klockor nu...
![]()
Åker till Garda och Verona på onsdag. 312:an är ett måste väl?Jag reser ingenstans utan en panna på handleden...
Bara jag eller är det klarblå lume på den?Stark sol ute.![]()
Jag skulle kalla det turkos.men det är inte grön nejBara jag eller är det klarblå lume på den?