• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyförvärv pam292
E969C15E-6E04-4F6D-9353-35B6443E09BF.jpeg
Grattis! Den där här jag ollat många gånger :)

Jag har lämnat in min Radiomir 388 på service. Det har gått 5 år sedan jag köpte den så det känns bra med en genomgång. Nu väntar jag på kostnadsförslag och på frågan om jag vill att den ska poleras eller inte. Jag tror jag ska be dem polera upp den då den är hos utbildade proffs. Jag förväntar mig att den kommer tillbaka blank och med oförändrad form. Skulle du ha bett om polering eller ska man låta den vara orörd med bruksspår?
IMG_7382.JPG

Känslig fråga kanske, men vilka alternativa serviceställen finns det för Paneraiservice? Är det någon som skickat en klocka privat direkt till Richemount groups servicecenter i Amsterdam? Det känns alltid bra att begära in flera offerter innan man tar beslut. Hur tänker ni andra?

R.L.G. EUROPE B.V.
Herengracht 436 1017 BZ AMSTERDAM
[email protected]
Phone: +31203428666
Fax: +31203428669

Fläskahålet ligger i Omberg, Östergötland, sillstryparland är kustbandet utanför Karlskrona, Blekinge, och Börjes ligger i Tingsryd, Småland. Alla de där är på sätt och vis mina trakter så det här tänkte jag att jag plockar lätt, men ... Nästgårds till det kan kanske vara Öland, om en gård är ett län, men där ska det inte vara så varmt så man behöver gummi. Runt Jönköpingstrakten räknar man dock med denna värme. Äh, jag vet inte. Ingen poäng till mig. Jag gissar på Olofström. Hepp!
På rundtur i glasriket?
Mitt fläskahål ligger på gränsen mellan kronobergs och kalmar län. Är på sommarstället i utvandrarland, Runnamåla närmare bestämt. Men bra gissningar.

Jag som inte är i resten av forumet, vad 17 är det för konstigt tema vi fått efter sällskapsresan?

Känslig fråga kanske, men vilka alternativa serviceställen finns det för Paneraiservice? Är det någon som skickat en klocka privat direkt till Richemount groups servicecenter i Amsterdam? Det känns alltid bra att begära in flera offerter innan man tar beslut. Hur tänker ni andra?

R.L.G. EUROPE B.V.
Herengracht 436 1017 BZ AMSTERDAM
[email protected]
Phone: +31203428666
Fax: +31203428669
Nej, men väntar förväntansfullt på att få veta mer...

Med risk för att bli slaktad pga okonventionell targeting:

Om ngn är intresserad av min 112 från 2004 (sausage) med gummi, asso, servad 2014 nymans får ni hojta till. Inge b/p. Tänkte lägga ut den nästa vecka kanske men prövar här först. Den är bra.

Tillbaka
Topp